DaanD
|
Haha geweldig dit!! Volgende keer wil ik ze testen, wanneer liggen ze in de winkels dan??
|
|
|
Goonie
|
In de winkel???? nee deze setup kun je binnen kort bij de lokale boer krijgen
|
|
|
|
|
Kevin
|
haha geniaal
|
|
|
|
Goonie
|
thanks you all.. als mijn rikketik weer op tempo is dan kom ik weer snel op het water.. ik crash liever met een kiteloop one klomper of klompsite varen dan dat ik elke keer hier thuis op de grond crash.. Korte info dan.. de arts verwacht dat ik met 6 weken weer eens mag werken als het op de rit komt maar ik hoop dat het eerder is anders mag ik volgende week ook nog met zo'n klote kast op mijn borst lopen die de hele dag aan het piepen is.. maar ik hou jullie op de hoogte dude's.. en als ik weer mag autorijden dan kom ik zeker ff filmen en natuurlijk mag de nieuwe plank uitvoerend getest worden.. Ps alleen maatje 42
|
|
|
piede
|
verlies je zo het kontakt niet met het board? Verder ziet dit ontwerp er veronwikkeld en doordacht uit! Kun je ze ook zonder board varen?
|
|
|
Goonie
|
Contact met het board?? nee joh gewoon er tegen blijven praten als je vaart dan blijft dat kontakt zeer zeker wel hoor.. geloof me.. ;-)
|
|
|
Micky
|
Ga morgen voor 10 dagen naar Makkum... Laat ff weten of er wat te testen valt en vooral bij welke boer... Top filmpje..
|
|
|
Tom
|
Dat einde is echt geniaal
|
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
He Sietse SUPER filmpie man (up_kitesmiley)He wat lees ik nou gedonder met de riketik dat is niet best Heelveel sterkte de komende dagen of weken we zullen je missen op MIRNS tot gauw op het water :'(
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
top design! eindelijk een filmpje met een begin en een eind zoals het hoort. dat van je hart klinkt minder, succes man.
|
|
|
|
|
|
|
|
ItsMe.Erik
|
hoe verzin je het??????????????? Top.
|