|
hans
|
ook nog niks :'(
|
|
|
|
chico
|
Ik ook niet. Maar wat mij betreft mogen ze die 30 Euro houden. Dat is dan gelijk mijn inschrijfgeld voor de downwinder van 2009.
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Ik ook niet. Maar wat mij betreft mogen ze die 30 Euro houden. Dat is dan gelijk mijn inschrijfgeld voor de downwinder van 2009.
oh gaat die door?
|
|
|
chico
|
oh gaat die door? Rudo, kom op. Positieve instelling in het leven. Waarschijnlijk gaat ze door.
|
|
|
diederik
|
hehehe...fok it...ben gewoon met een maat zelf gegaan aautootje scheveningen dumpen en autootje hoek van hol dumpen en gaan met die banaan....en oja....gratis en voor niks natuurlijk;)
|
|
|
spoetnik
|
Van wat ik heb begrepen is het storten van het geld allemaal handwerk. Waarschijnlijk zit er iemand een paar avonden lang met een random reader en een excelsheet, alles terug te boeken. Ik kan me voorstellen dat dat even tijd kost.
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Wie heeft t georganiseerd dan? Lijkt me dat iedereen z'n poen terug moet krijgen.
|
|
|
Mark1970
|
Niks vooraf betalen, gewoon on the spot ALS het doorgaat. Vaak kan ik de inhaaldatum niet vanwege werk, en dan heb ik hetzelfde gezeur..
|
|
|
(Super) Mario
|
Zit ook nog steeds te wachten. Wil het geld gebruiken om een cap te kopen. Maar het ziet er naar uit dat ik voorlopig kou moet lijden......................
|
|
|
|
Vinni
|
Moesten jullie dat geld niet op een bank in IJsland storten?
|
|
|
Ondabeach
|
Je kan je geld terug krijgen via: Factuuradres Tweede Kamer der Staten-Generaal t.a.v. Stafdienst FEZ Postbus 16199 2500 BD Den Haag T.N.V van Wouter Bos
|
|
|
Misteryguest
Geen avatar
|
Al het geld is aan die barbeque opgegaan. Denk dat we het geld bij dat Hostal moeten halen. Jor's place!
|
|
|
maarten.v.a
Geen avatar
|
Hehe, ik heb mn geld van mei dit jaar volgens mij ook nog niet teruggekregen...
|
|
|
kootsie
|
Ik heb niks betaald maar wel lekker gebarbecued!!
|
|
|
Morres
|
lynchen!
|
|
|
NIELZZZZ
|
ik denk dat ze gewoon even druk zijn met van alles ze moeten ook de spullen afbouwen en en opslaan allemaal nu.
vorige duurde het ook even maar is ook alles terug gegeven, beetje vertrouwen in de club jongens.
|
|
|
|
Alferink
|
vertrouwen in die zakkenvullers ?????
Waar slaat dat nou weer op...
|
|
|
-Bart-