LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Hij gaat zeker lekkel!!! Klaarrrrrr.....(op de padzz en finzz na dan )
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Tsjeezus Leon, had je niet effe wat aan kunnen trekken, schrik me rot.. Mooi boardje weer pik, klasse...
|
|
|
|
|
kitebart
|
hééél mooi...... board
|
|
|
LeonB
|
Okay Okay....dat strakke lijf van 42 kerstbomen moet i.d.d. ff een "sonnetje" hebben Maareh.....Mick, dat is niet eens een slecht plan Moet ik ff met m'n meissie regelen of het boardje op een wijnpallet jou kant op kan. We bellen wel ff
|
|
|
Joosdo
|
Constante kwaliteit, daar hou ik van
|
|
|
|
Teigetje
|
Moeten we binnenkort maar een keertje afspreken of zal ik hem met mijn volgende wijnbestelling laten meekomen Zeh ouwe wijnslurper Moet BOB niet eerst getest worden dooruh....................nah ja je weet wel.. Teigetjuhhh...Teigetjuhhh Stel je voor dat ie niet goed vaart...
|
|
|
Micky
|
Moeten we binnenkort maar een keertje afspreken of zal ik hem met mijn volgende wijnbestelling laten meekomen Zeh ouwe wijnslurper Moet BOB niet eerst getest worden dooruh....................nah ja je weet wel.. Teigetjuhhh...Teigetjuhhh Stel je voor dat ie niet goed vaart... Volgend jaar op "Teksel" ben je de eerste... @Leon, ik zag later dat je gebeld had vanavond. We hebben vanavond 60 couvert gedraaid dus ben net thuis. Ik bel je morgen even over de pads en vinnen. Gr, Mick
|
|
|
oz
|
Tering! dat ziet er goed uit!!!! trouwens dat boardje is ook best mooi... Latexx Ozzie.
|
|
|
LOEN
|
Haha top. mooi werk weer Leon! Mickey veel plezier ervan
|
|
|
Micky
|
Thx gasten, per mail nog een paar pica's ontvangen en het ziet er top uit... Bob staat te trappelen om te testen..... Leon, top dat jij er op staat om zelf de vinnen en pads te plaatsen i.v.m. afwijkijkende rocker ten opzichte van de vinnen van F-One Pads en vinnen zijn verstuurd via F-One...(thx Rolf ) gr, Mick Ps:Teigetje, laat Leon nou maar gewoon een mooi boardje voor je maken met een pica van je dochter! Zeker al 2 gasten die er blij van worden......
|
|
|
Teigetje
|
Ps:Teigetje, laat Leon nou maar gewoon een mooi boardje voor je maken met een pica van je dochter! Zeker al 2 gasten die er blij van worden...... Mijn Traxie doet het nog prima en heb nu ook weer geen geldboompie inde tuin staan Leon is al eens voor me aan het frubelen geweest duszz me dochter komt er niet op, dan ben ik hem zo kwijt en kan ik hem waarschijnlijk bij Vinni ophalen .
|
|
|
LeonB
|
Ziezo, en klaar is Leon . Rolf had was in de buurt en heeft de padzz en finzz persoonlijk gebracht. Het setje van F-one ziet er retestrak uit! Wat een kwaliteit!!! Op naar het volgende project.....de "Splitnatic"
|
|
|
Joy.H
|
erg mooi boardje hier gaan Bob en Micky zeker nog plezier me beleven Laten jullie ff weten hoe hij vaart ?
|
|
|
Micky
|
Hee Leon, ziet er super uit... Zaterdag of zondag maar ff afspreken... Tjek je mail. Gr, Mick
|
|
|
michiel v geel
|
gaaf joh!
staat die pads/straps wel duck genoeg?
|
|
|
Micky
|
Bij Leon krijg je service tot de deur.... Hij was een beetje nieuwsgierig geworden naar mijn "Jeep project" ( http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=35203.0 ) en had een vrije dag dus kwam hem vanuit Purmerend "ff" naar Zevenhuizen brengen.... Het "Bob" board is echt waanzinnig strak geworden!!! Ziet er in het echt nog veel mooier uit dan op de foto.... Leon, nogmaals hartelijk dank namens Bob en mij. Misschien binnenkort een Jeep-board.....
|
|
|
Lude
|
super stoer!!! Je had er nog 4 mini-straps op moeten maken zodat bob mee kan!!
|
|
|
|
|
|
|