Je heb toch helemaal geen trapeze nodig als je niet kitesurft?
Jazeker wel! Je moet toch ergens je leash aan vast maken. Waarom dat haakvormige ding erop zit weet ik ook niet, volgens mij gewoon omdat het stoer is!
Van de 1e levering trapezes was de haaksluiting niet goed. Er zijn andere geleverd. Wellicht kan je hem omruilen bij de shop waar je de trapeze gekocht hebt
ik heb een haak uit de 2e lichting, euvel van de eerste haak was duidelijk, op zich ziet het er nu goed uit.. alleen dat loshalen... ik denk dat als het koud is, zoals paar weken terug, je heel de band beter los kan halen..
trapeze is verder uiteraard super zoals we gewend zijn van de mystic warrior.. super pasvorm etc..
Clicksystemen heb ik voor het leven afgeschreven na mijn Prolimit trapese in 2003...... Been there, done that....troep is het. Alles waar zand en zout tussen kan loopt een keer vast.
Kwam vandaag toevallig iemand op Mauritius naar me toe, die zei dat zijn haak steeds losschoot en of ik wist hoe het kwam.. Wat een paupersysteem! Heb er zelf niet mee gevaren, maar op de kant kon ik zo al zien dat hij te pas en te onpas los kan schieten omdat het unhooksysteem nog openlijker zit dan bij de Prolimits en al openschiet met de meest geringe druk.
Ik heb d'r zelf geen ervaring mee, maar wat die kiter me vandaag vertelde en wat ik ervan zag op de kant is het alles behalve een verbetering op het oude systeem.