feddomw
Gast
|
2014 Wave 7 met bar. Ik heb al een 2013 Wave 9. Ik kan nu altijd varen.
|
|
|
geloof68
|
Veel plezier ermee Feddo! Misschien volgend jaar nog een 5je erbij toch?
|
|
|
feddomw
Gast
|
Ik weet het niet, Andre. Dan waait het zo hard dat ik niet meer het water op ga denk ik. Hopelijk dit weekend even testen....
Erg fijne kite, ik kan niet anders zeggen.
|
|
|
MDekker
Geen avatar
|
Naish Apex aangeschaft als replacement van Cabrinha Sync superrrrrr... fijne bindingen! veel plezier. Thanks! Komend weekend maar 's ff testen!
|
|
|
|
MDekker
Geen avatar
|
op welk board gebruik je ze Mdekker?
Cabrinha Caliber, daar ga ik ze zometeen op schroeven
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Veel plezier ermee Feddo! Misschien volgend jaar nog een 5je erbij toch?
Ik vind juist ook dat een 7m al snel te varen is met een waveboard, waardoor een 5m zeker een mooie set aanvulling is. Al menig sessie met de 7m moeten switchen naar de TT vanwege teveel wind. Sinds ik ook een 5(.5)m heb gaat mij dat niet meer gebeuren. Met een dikke 6/7bfrt al prima varen met de 5
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Nieuw speeltje, dit is niet mijn auto maar wel deze uitvoering . Zaterdag afhalen.
|
|
|
Langbeest
|
Zo zo dat ziet er fraai uit Frank.....
|
|
|
Tim_GTS5
|
Mooie Frank, sneller op de spot = meer kitetijd
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Daar kun je meegaan! ....... met zo'n Megane!
|
|
|
rsnn
|
Afgelopen vrijdag voor 't eerst met m'n nieuwe C4 mogen varen Wel echt een pracht verschil zo'n mooi nieuw doek in vergelijking met een 2010 doekje.
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Nice, wel een verschil met de 2010 C4 he , (tipje) zou de stuurlijnen nog even korter maken onder de floaters heb je nog wat meer low-end en hangtime.
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Proficiat met je RPM's Marc, maar ik had toch echt gedacht dat je voor de Park zou gaan.... BTW, wil je ons iets duidelijk maken ? (topic Hydrofoil) ....Ik heb het geld, denk je dat ik dan ga zitten prutsen met G10 etc.? .......
(Topic nieuwe speelttjes) .... Geld is geen issue, .....
.... zoals eerder gezegd geld was geen issue......
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Proficiat met je RPM's Marc, maar ik had toch echt gedacht dat je voor de Park zou gaan.... BTW, wil je ons iets duidelijk maken ? (topic Hydrofoil) ....Ik heb het geld, denk je dat ik dan ga zitten prutsen met G10 etc.? .......
(Topic nieuwe speelttjes) .... Geld is geen issue, .....
.... zoals eerder gezegd geld was geen issue......
Hij heeft nu een schuld van 3000 € bij de bank maar geld was niet de issue!
|
|
|
FlyingHigh
|
Mooie bak hoor Scheur ze ermee
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Nieuw speeltje, dit is niet mijn auto maar wel deze uitvoering . Zaterdag afhalen. Staat er bij jou wel RS op? Mooie bak, maar een surfer heeft meer aan de Estate natuurlijk
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Hehe, nee geen RS helaas. Het is de TCE 180, ook niet verkeerd . Idd een Estate is praktischer, maarja, hier lukt het ook mee, bank plat en meer dan genoeg ruimte.
|
|
|
rsnn
|
Nice, wel een verschil met de 2010 C4 he , (tipje) zou de stuurlijnen nog even korter maken onder de floaters heb je nog wat meer low-end en hangtime. Probeerde laatst onder m'n floaters te komen, maar is nog niet gelukt.. Nog maar even een keertje kijken dan, want 't is wel een goeie tip, thanks
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Zo mijn vakantiegeld is weer nuttig gebruikt. Na 2 jaar trouwe dienst heb ik mijn ozone catalyst en mijn 2 c4's ingeruild voor een complete set van catalysts, 6, 9 en 12m Dus van de zomer op het strand in Spanje maar op een houtje bijten... Dank aan Eddie van Versus voor de mooie deal.
|
|
|
Langbeest
|
Kijk , gefeliciteerd kerel, hoop dat je er meer geluk mee hebt Mooie kite's
|
|
|
Tim_GTS5
|
Mooie set Manfred het zijn goeie springkites en lekker direct, paar dagen geleden zelfs de 9m Catalyst in 38 knopen gevaren dat was toch wel de high-end voor mij dan
|
|
|