Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
De valve ook niet op volle kracht los laten springen als je de kite leeg laat lopen. En opletten met oppompen dat de kite niet te hard tegen de ondergrond aandrukt (korte pomp leash)
Er zitten toch geen tiewraps meer op die slangen zeker?
|
|
|
ErikFanatic
|
De valve ook niet op volle kracht los laten springen als je de kite leeg laat lopen. En opletten met oppompen dat de kite niet te hard tegen de ondergrond aandrukt (korte pomp leash)
Er zitten toch geen tiewraps meer op die slangen zeker?
Nee geen tiewraps op de slangetjes (V8).
|
|
|
Haring High Richardt
|
Herkenbaar en komt volgens mij door het ventiel of de tie-rips waar de slangetjes mee vast zitten. Tie-rips goed inpakken en valve altijd weer onder het kapje doen zou moeten helpen. Nee, ligt het volgens mij niet aan. En ze zitten alleen bij de midden struth aan de linker en rechterkant
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Bij alle Edge's die ik heb gehad nog nooit problemen met spontane gaatjes of dubbel klappende delen gehad. Ik pomp die vliegers wel altijd kneiterhard op. Dan de struts dichtdrukken en dan nog even doorpompen om de leading edge keihard op te pompen. Doe het al jaren zo en nog nooit problemen gehad.
|
|
|
HuibN
|
Leerzaam wat hier staat mbt de Edges. Ik heb de stuurlijnen aan de buitenste lusjes zitten voor een nog lichtere bardruk en sneller stuurwerk. Heeft dit nog nadelen?
|
|
|
Jellevw
Logs: 0 | 249 uur
|
Beschadigingen in het doek zien er uit als bij mijn 2011 catalysten. Daar komt het wel echt door het ventiel of de tie rips. Ik kan het doek naar die locaties vouwen. In jouw edge lijken er wel veel te zitten Richard. Is het misschien iets dunner doek?
|
|
|
Langbeest
|
Effe serieus, gebruikt Ozone tie-rips ??
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Effe serieus, gebruikt Ozone tie-rips ??
Tja het kan niet allemaal zoals Cabrinha zijn... Die had dat in 2007 al niet meer.
|
|
|
FlyingHigh
|
Nee lange, ozone gebruikt busjes over de slangetjes om ze te knellen.
|
|
|
geloof68
|
Laatste jaren geen tie wraps meer bij Ozone, maar 2011 inderdaad nog wel. Replacement bladders voor 2011 en later ook zonder tie wraps is mijn ervaring.
|
|
|
Langbeest
|
Oké was maar een vraagje
|
|
|
Yoram
|
Vanaf de 2014 geen tie-rips meer. Op de modellen van daarvoor moet je regelmatig de beschermrubbertjes checken/nalopen of ze wel juist zitten.
|
|
|
Waterragger
Geen avatar
|
Wat een gezeur over aankanten met een Edge, heb de meeste Edge-riders nog nooit zien aankanten voor een sprong Gewoon al varend de kite over 12 uur sturen is genoeg toch?
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Wat een gezeur over aankanten met een Edge, heb de meeste Edge-riders nog nooit zien aankanten voor een sprong Gewoon al varend de kite over 12 uur sturen is genoeg toch? Haha, precies wat ik dacht
|
|
|
|
|
|
TBK
|
Ik denk dat die rol te kort is John !
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Ook weer een nieuw speeltje binnen: Levitaz Aspect 3.0 Race/freeride foil
langere mast, hogere aspect ratio vleugels, trailing edges vlijmscherp en alles gestroomlijnder en nog een paar mm dunner dan de Zeeko makaira 2014. Gisteren direct proefgevaren met 6kn en kon op het water niet geloven dat het echt maar zo zacht waaide, voelde een stuk harder en het ging ook een stuk harder dan met de Makaira. Pas als ik stil ging liggen merkte ik dat het wel erg weinig waaide.
|
|
|
et1961
|
Heeeel mooi spul Evan! Veel plezier ermee gewenst!
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Nieuw 2e handsje om toch maar eens wat progressie te boeken met freestyle, boots zorgt voor een blokkade in m'n hoofd
|
|
|
Langbeest
|
Mooi Frank, en heerlijke pads
|
|
|
Tim_GTS5
|
Mooi boardje vaart wel goed denk ik In de uitverkoop ook maar weer een lekker vers pakkie, valt nogal klein en moeite met aantrekken in maatje M nu maar hopen dat ie wat soepeler wordt als ie paar x gebruikt is
|
|
|