Haring High Richardt
|
Voor 90 % komt het toch aan op lightwindskills , gaat je niet helpen dus die deur Vandaag voor het eerst mee gevaren, het is in het begin even wennen maar het vaart toch wel lekker met weinig wind. Wind werd op een gegeven moment minder en met dit board gewoon knalle, springen en hoogte lopen zoals het hoort. Springen moet ik nog even aan wennen maar daar heb ik alle vertrouwen Ik sprak aan de kant iemand die niet meer kon varen met een 12 meter en die een stuk lichter was dan ik en geen hoogte kon lopen, terwijl ik daar zelf geen last van had Kortom top boardje Spullen uit het oostblok zou ik zowiezo niet vertrouwen Zou ik ook niet doen Henk , betaal jij maar lekker de hoofdprijs dan vaar ik voor een koopje voor een nieuw board van 240 euro uit het Oostblok, oja dit is inclusief op sturen en je mag zelf je print uit zoeken, keuze uit 20 prints
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
betaal jij maar lekker de hoofdprijs Ahum............volgens mij ga jij altijd voor de hoofdprijs
|
|
|
Haring High Richardt
|
Zeker,.............. daarom vaar ik ook Edges, altijd de hoofdprijs
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Lang geleden dat ik weer eens wat gekocht heb Maar helaas heeft na 14 (!) jaar mijn Jobe helm het begeven. Dus tijd voor een nieuwe! Onmisbaar tijdens het hydrofoil leerproces! Met dank aan Eurofun.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Cadeautje van Eurofun?
Zelf ook nog een leuk boardje er bij gehaald, m'n Axis billy is het fijnste board wat ik ooit gevaren heb maar je hebt toch echt 18-20kn nodig om er fatsoenlijk mee upwind te komen. Daarom deze (surfpirates.de voor 260 euro nieuw):
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Cadeautje van Eurofun?
Helaas, wel tijdens hun BTW actie gekocht online.
|
|
|
|
|
JimHantu
Logs: 0 | 192 uur
|
Hey erik. Jazeker Prijs kwaliteit verhouding een dikke 10 En de service die zian mij geeft.. daar kunnen nog veel merken wat van leren.
De hantu spreekt mij het meeste aan, omdat die perfect bij mijn vaarstyle past al vind ik de aquila ook echt een hele lekkere kite. Maarja keuzes..
|
|
|
|
ErikFanatic
|
Mijn nieuwe board, 'Lieuwe Say no more' 138/42. Met dank aan Hans van de Kitesurfshop Haarlem en de jongens van Lieuwe natuurlijk!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Eigenlijk TE mooi om op te varen zo'n woodie Maar vooral doen zou ik zeggen!
|
|
|
|
ErikFanatic
|
Hopelijk hou je deze wel heel Haha, idd Evan! Volgens Rik en Florian van Lieuwe is deze unbreakable. Uit voorzorg is er een extra laag glasvezel over de inserts gedaan. Ik ga daarom met veel vertrouwen deze nieuwe relatie met het board aan. Erg te spreken over de vaareigenschappen, nog even geëxperimenteerd met de stance. Sta nu als een huis en kan echt keihard afzetten, dus wordt zeker weer een hoogvlieger.
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
Hopelijk hou je deze wel heel Haha, idd Evan! Volgens Rik en Florian van Lieuwe is deze unbreakable. Uit voorzorg is er een extra laag glasvezel over de inserts gedaan. Ik ga daarom met veel vertrouwen deze nieuwe relatie met het board aan. Erg te spreken over de vaareigenschappen, nog even geëxperimenteerd met de stance. Sta nu als een huis en kan echt keihard afzetten, dus wordt zeker weer een hoogvlieger. Ben benieuwd wat dan nu de zwakste schakel gaat blijken te zijn en als eerste kapot gaat..... Hoop voor je dat het niet je knieen worden...
|
|
|
Tim_GTS5
|
Hopelijk hou je deze wel heel Haha, idd Evan! Volgens Rik en Florian van Lieuwe is deze unbreakable. Uit voorzorg is er een extra laag glasvezel over de inserts gedaan. Ik ga daarom met veel vertrouwen deze nieuwe relatie met het board aan. Erg te spreken over de vaareigenschappen, nog even geëxperimenteerd met de stance. Sta nu als een huis en kan echt keihard afzetten, dus wordt zeker weer een hoogvlieger. Ben benieuwd wat dan nu de zwakste schakel gaat blijken te zijn en als eerste kapot gaat..... Hoop voor je dat het niet je knieen worden... Als je zo gaat denken kan je beter een andere hobby zoeken
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
Hopelijk hou je deze wel heel Haha, idd Evan! Volgens Rik en Florian van Lieuwe is deze unbreakable. Uit voorzorg is er een extra laag glasvezel over de inserts gedaan. Ik ga daarom met veel vertrouwen deze nieuwe relatie met het board aan. Erg te spreken over de vaareigenschappen, nog even geëxperimenteerd met de stance. Sta nu als een huis en kan echt keihard afzetten, dus wordt zeker weer een hoogvlieger. Ben benieuwd wat dan nu de zwakste schakel gaat blijken te zijn en als eerste kapot gaat..... Hoop voor je dat het niet je knieen worden... Als je zo gaat denken kan je beter een andere hobby zoeken Dat ben ik met je eens. Ik zoek zeker weten niet dezelde dingen in de kitesurfsport als Erik Fanatiek. Je kunt dus stellen dat ik al een andere hobby heb.
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Met kiteloops en harde landingen breek je elk board Gelukkig loep ik al jaren in mijn hoofd, scheelt een zoot kapotte boards en kites
|
|
|
Madahu7
Geen avatar
|
Laat ik dan ook mijn 'nieuwe speeltje' even plaatsen. Mijn eerste meer C-shape achtige kite na altijd North Evo en Core Riot XR (3,4) te hebben gevaren.
Uiteraard eerst wel even getest via de Core dealer maar jeeetje...dit is wel andere koek vergeleken met mn vorige XR4. I love it!! Veeeel sneller in de turn, drift ook behoorlijk en gewoon wat spectaculairder dan de XR4 bijvoorbeeld qua speelsheid.
|
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Best kites bevielen toch beter dan de cabrinhas frank
Zijn beiden erg lekkere kites, deze heb ik op Texel getest en hij vaart heerlijk. Via Best Benelux een mooie deal kunnen regelen dus vandaar de overstap.
|
|
|