Marko
|
R.I.P
|
|
|
|
El Banditos
|
Kan geen Frans maar het topic zegt al genoeg, helaas bij het beoefenen van een mooie sport weer iemand omgekomen, triest.
|
|
|
ggvw
Geen avatar
|
Mijn Frans is niet al te best; hoe is hij precies verongelukt?
|
|
|
dahtimstah
|
Mijn steun aan iedereenn
|
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Potverdorie, wordt nu bijna wekelijks ........
|
|
|
Denice
|
Shit man. Alweer iemand. Word er een beetje moedeloos van. R.I.P
|
|
|
HDFrank
|
R. I. P. sterkte aan allen die hem kende......
Dit wordt een jaar van nog beter uitkijken.... - naar je zelf - en zeker naar elkaar
|
|
|
Joy.H
|
R.I.P.
|
|
|
xray
|
Verdronken nadat hij door een grote golf is gepakt en op het koraal gesmakt. Dit weekend waren de golven giga op Mauritius, golflengte 19 sec. Geloof me, toen wij er een aantal weken geleden met 16 sec waren was het al fucking huge. Ik durf best wat maar op het buitenrif was dit voor mij iets te extreem! RIP en helaas weer een dode!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Helaas weer een dodelijk ongeval. Is nu de 3de al in korte tijd. Sterkte aan familie en vrienden. R.I.P.
|
|
|
leeany
|
R.I.P. Heel jammer om te horen dit altijd.. sterkte aan vrienden & familie.
|
|
|
|
Stanley
|
R.I.P.
sterkte aan familie en vrienden.
|
|
|
rocket man
|
het gaat te hard op moment, heel triest verhaal: mes condoléances à la familie et les amies
|
|
|
Ondabeach
|
Das nog niet eens op de one-eye gebeurd dan. Woon en werk je in het paradijs krijg je dit.
Sterkte aan familie en vrienden
|
|
|
seB
|
Sterkte aan de familie.
( ps: dodelijk verongelukt = tautologie )
|
|
|
naishkiter
Geen avatar
|
Echt al de zoveelste! R.I.P.! Als het zo doorgaat gaan ze kitesurfen op veel stranden verbieden:-(
|
|
|
Roni-Size
|
RIP Wij hebben daar horror omstandigheden gezien een paar weken terug en dat was nog minder als deze golf, één fout in die golven op een Reef brake kan fataal zijn. Je ziet maar een paar locals als echte helden de golven in duiken. Als het dan fout gaat kan zelfs een redding boot je niet helpen. heel erg triest...
|
|
|
Lex
|
RIP
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
De reef-break is erg berucht op Mauritius, dat lees ik in alle verslagen. Zelfs de pro's zoals Felix Pivec en Jamie Herraiz hebben angstige momenten meegemaakt daar in het verleden.
Wel een lefgozer dat hij daar in durfde te kiten, maar hij is dan ook een local.
Wat erg weer dit! Sterkte aan zijn gezin, familie & collega's
|
|
|
Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
Treurig natuurlijk wat is gebeurd ...... maar je moet of heel goed zijn of oer dom om in die reef breakers te gaan kiten. Ben daar vorig jaar geweest en de golven zijn bij swell werkelijk enorm en de onderstroom nog een tikkie erger doordat het koraal niet meer dan 20 cm onder het water oppervlak ligt. RIP.
|
|
|