dahtimstah
|
Neeeeeh, niet weer . Ik weet niks hoor maar ik hoop toch echt van niet. Gr tim
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
hmm toevallig toen ik de strandweg afreed, reed ik ook twee brandweerwagens tegemoet. Hopelijk niets ernstig..wind was vlagerig en soms behoorlijk stevig!
|
|
|
louk
Geen avatar
|
Pfff... niet weer he! Hoorde net dat mijn broer op de radio had gehoord dat er "alweer" een kiter was overleden... nu dus meteen naar de forums gegaan, hoop dat er niets van waar is en nix klopt!!!
|
|
|
kitesurfer
Geen avatar
|
was vandaag ook op oostvoorne net toen ik weg ging zag ik met teruglopen brandweer en ambulace even gevraagd wat er aan de hand was de brandweer had het er over dat iemand zijn enkel gebroken zou hebben
|
|
|
remcokite
|
Wat op de radio was, een kiter in rome tegen een gebouw aan(geloof ik) zat half te luisteren. het was vanmiddag flink mis in italie. regen een windstoten.
hoop dat er hier in nederland niks aant handje is
|
|
|
Marko
|
Ik stond vanmiddag op de tennis baan en het ging me toch te keer het regende kei hard en dikke windvlagen. Toen dacht ik nog hoplijk gebeurd er niks ergs op het water want het werd echt nood weer hier.
Hopen dat het niks ergs is en dat het bij een gebroke enkel blijft.
|
|
|
HDFrank
|
Op teletekst staat dat er in Italië een kiter is overleden door dat hij tegen een huis is gekwakt.
|
|
|
StefanS
|
Het weer bij autoplaya viel wel mee hoor. lekker windje, wel wat stoten en een beetje bewolkt maar niet echt heel erg naar mijn idee. idd hopen dat het niet erger is dan een gebroken enkel.
|
|
|
Denice
|
P2000 staat een ongeval gemeld rond 16.30 uur. Hopen dat het meevalt.
|
|
|
Kitemaster
|
1420003 16:30:09 21-06-09 A1 AMBU 17103 ONGEVAL Autostrand Oostvoorne Oostvoorne oos bon 46903 Ambulance-17-103 (RHRR-Groep) Rotterdam Rijnmond
dit is het enige wat ik vind....
|
|
|
T-men
Logs: 0 | 2 uur
|
het was inderdaad een gebroken enkel.
slachtoffer vaarde met een Naish raven 16meter. Vlak voor het strand maakte hij een hoge sprong en landen zonder board in 10 cm diep water... en brak dus zijn enkel.
|
|
|
Lex
|
Ja, hoorde dat die gast ook af en toe flink over zijn rail werd geblazen...
Beterschap dan maar!
|
|
|
Idefixe
|
het was inderdaad een gebroken enkel.
slachtoffer vaarde met een Naish raven 16meter. Vlak voor het strand maakte hij een hoge sprong en landen zonder board in 10 cm diep water... en brak dus zijn enkel. een "stom bedrijfsongeval" dus. Wel balen want da's dus einde seizoen. Sterkte en beterschap!
|
|
|
|
Denice
|
Hij komt er nog goed van af als je leest wat er nog allemaal meer had kunnen gebeuren. Beterschap!!!
|
|
|
bitburger
|
gelukkig dat het nog meevalt!
|
|
|
Bjorn (Slufter)
|
Hallo mensen,
Het ongeluk van vanmiddag dat mij is overkomen (op oostvoorne) is gebeurt doordat er behoorlijke windvlag kwam waardoor ik weinig controle over mijn kite had. Ik vaar al een geruime tijd (6 jaar) en zo zie je maar dat een ongeluk in een klein hoekje zit. Tijdens de windvlag kwam ik in lagwater terecht en lande zonder board, op dat moment voelde mijn voet vreemd aan en had ik niet in de gaten wat er precies aan de hand was. Gelukkig waren er nog twee mensen aan de kant die direct te hulp schoten. Bijdeze wil ik de twee bedanken.
De ongecontroleerde sprong heeft een gebroken kuitbeen opgeleverd. De komende 6 weken ben ik er dus wel even zoet mee.
Bijdeze wil ik alle mensen bedanken die mij te hulp zijn geschoten.
Groeten, Jeffrey Spijkenisse
|
|
|
Molliebollie
|
Hallo mensen,
Het ongeluk van vanmiddag dat mij is overkomen (op oostvoorne) is gebeurt doordat er behoorlijke windvlag kwam waardoor ik weinig controle over mijn kite had. Ik vaar al een geruime tijd (6 jaar) en zo zie je maar dat een ongeluk in een klein hoekje zit. Tijdens de windvlag kwam ik in lagwater terecht en lande zonder board, op dat moment voelde mijn voet vreemd aan en had ik niet in de gaten wat er precies aan de hand was. Gelukkig waren er nog twee mensen aan de kant die direct te hulp schoten. Bijdeze wil ik de twee bedanken.
De ongecontroleerde sprong heeft een gebroken kuitbeen opgeleverd. De komende 6 weken ben ik er dus wel even zoet mee.
Bijdeze wil ik alle mensen bedanken die mij te hulp zijn geschoten.
Groeten, Jeffrey Spijkenisse
Beterschap!Op dat je maar weer snel mag herstellen en weer op het water mag staan.
|
|
|
Joy.H
|
Beterschap en een spoedig herstel
|
|
|
|
Ondabeach
|
Sterkte met je herstel Jeffrey
Fred
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
lekker aan het begin van de zomer gedwongen zijn om foto's te maken van je maten..
succes met hersel dude!
|
|
|
surfing28
|
Jeffrey heel veel sterkte en succes met de revalidatie ervan... En dagen dat we kunnen kiten met ze allen komen er nog genoeg So dont you worry bout a thing Greettzz Remco
|
|
|
|