Board mysterie

Bazmark

September 14, 2009, 07:20:47
edit2Rapporteer  
Beste kiters,

Gisteren even wezen varen aan de Brouwersdam. Na kort varen breken er twee lijnen. Ik roep een andere kiter (een van twee broers) en deze brengt op mijn verzoek mijn board aan de kant.
Mijn kite trek ik los omdat ik op de Brouwersdam afga en dan het stenen gedeelte.
Ik zwem achter mijn kite aan  en op de kant staan/komen wat mensen om de kite uit het water te vissen.
Als ik teruggelopen ben ga ik op zoek naar mijn board. NERGENS te vinden!
Ik loop wat heen en weer vraag bij de kiteschool die sinds kort in het hoekje zit NIKS!
Na een poos zoeken komt die jongen met die blauwe slingshot van het water. Hij heeft mijn board op de kant gelegd, ruim op het strand.
Volgens hem waren er wel anderen aan het zoeken naar een vermist board, maar hij zei er duidelijk bij dat dit MIJN board was!

Iemand "per ongeluk" mijn Brunotti Pro X meengenomen? oranje met zwart met f-one bindingen??

Jeroen
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.