der Torch
|
he, heel vet gedaan...
Welke gopro is dit eigenlijk?
- gopro here - gopro hero wide - gopro hd
Wil er zelf ook een aanschaffen en denk momenteel aan de gopro hero wide helmet versie...
edit: zie het al in de aftiteling... de gopro hero wide dus ;-)
|
|
|
DM2008
|
Mooi gedaan, muziek past ook goed
|
|
|
thijsvrij
Geen avatar
|
als je er nu over denkt om een GoPro te kopen zou ik zeker voor de HD gaan. Is wel iets duurder maar het beeld is waanzinnig. Helaas heb ik ze nog niet binnen, gaat nog wel 2 weken duren, maar ik kan niet wachten....
Blij dat jullie de film leuk vinden. Thijs
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Leuk hoor, je mooiste shot vind ik wel van 1.55 t/m 2.10 en 3.32 t/m 3.40 omdat ik daar de muziek echt bij het shot vind passen en dat op mijn widescreen scherm ook echt goed tot z'n recht komt.
En ik denk dat dit soort shots niet genoeg zijn om een boeiende kitesurf film mee te kunnen maken, omdat je gewoonweg te weinig ziet, maar het is zeker een vette toevoeging (vooral de shots vanuit de kite, zeker bij waveriding). So, keep it up!
|
|
|
|
|
thijsvrij
Geen avatar
|
krijg net een mail van GoPro dat de HD camera's verstuurd zijn.... Voelt nu al als pakjesavond....
|
|
|
der Torch
|
Yooow, dat klinkt goed ja. Heb jij hem in nederland besteld of gewoon bij www.goprocamera.com voor 299 dollar + verzendkosten met de gok op extra invoerkosten? Ga toch voor de HD, want die heeft naast superbeeld ook meer mogelijkheden met meer geheugen (32gig), accu-verwarming voor de koude omstandigheden, afstandsbediening etc.... hoor het wel
|
|
|
thijsvrij
Geen avatar
|
@ Bandito, ik heb ze direct bij GoPro besteld. Ik weet nog niet wat de BTW en invoerrechten worden, maar als ik hier meer duidelijkheid over heb zal ik dat op het forum zetten.
|
|
|
|
|
der Torch
|
heb voor 12 dec de gopro HD nodig, maar goprocamera.com heeft er niet genoeg op voorraad en kunnen niet voor de eerste week van dec leveren... ofwel hoe kan ik zo'n ding nog bemachtigen?? iemand suggesties?
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Echt super vet gemaakt hoor! Ik wil ook graag zo'n go-pro HD. Is het mogelijk om die ergens in Nederland te kopen? En die shots vanuit de kite, zijn die ook met de go-pro gemaakt?
Want ik vind het er echt super gelikt uit zien, een stuk beter als mijn Pentax W60 moet ik zeggen.
|
|
|
der Torch
|
dit zijn beelden van de normale gopro hoor... de hd is echt nog een stuk bruter.
nog niet te verkrijgen in nederland, alleen op pre-order.
gopro zelf kan hem vanuit de us leveren vanaf de 2e week decmber... en das nou net te laat voor mij helaas, want dan zit ik al in de sneeuw... kan ik die van thijs niet overnemen :-) en wat doe je met je oude gopro thijs?
|
|
|
|
der Torch
|
thanks, ben benieuwd of dat ook echt zo is....
|
|
|
der Torch
|
gopro HD is binnen ;-)
|
|
|
|
der Torch
|
x-sportscam voor de volle mep... gopro kon hem pas 2 week december leveren.
|
|
|
|
|