|
Power Zone
|
Ik zeg slotje?
Maakt hier een account aan om iets te winnen, wie is die gast en waarom zouden wij je helpen?
Edit: Een niet kite-gerelateerde foto, een account zonder achtergrond en een verzoek om mee te doen zodat jij iets kan winnen? Dat is in mijn optiek gewoon wat raar, de situatie zou anders zijn wanneer je actief member zou zijn van de site met weet ik veel hoeveel posts m.a.w. draag je bij aan het forum doet het forum ook iets voor jou.
|
|
|
maxime
Geen avatar
|
ik maak niet zomaar een account aan...ik zit al een tijdje in de kitewereld/fotografie...kijk maar op mijn site www.maximedesmet.com ik vraag gewoon effe jullie hulp...tenslotte zijn we toch allemaal kiters die elkaar graag helpen?...
|
|
|
|
|
martimor
|
je hebt mijn stem, mooie foto`s van het kiten heb je gemaakt trouwens.
|
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Maxime even wat opbouwende kritiek voor je volgende film. De edit is goed en clean en de kwaliteit van de beelden zijn goed, enkel word alles verpest door een heel simpele stap in het editen over te slaan: Deinterlacing. Die strepen zijn echt irritant en verpesten voor mij heel het geheel. Kijk eens op deze site voor meer info: http://en.wikipedia.org/wiki/Deinterlacing
|
|
|
Ocean-Limbo
|
You've got my vote ......
Grtz.,
|
|
|
maxime
Geen avatar
|
Maxime even wat opbouwende kritiek voor je volgende film. De edit is goed en clean en de kwaliteit van de beelden zijn goed, enkel word alles verpest door een heel simpele stap in het editen over te slaan: Deinterlacing. Die strepen zijn echt irritant en verpesten voor mij heel het geheel. Kijk eens op deze site voor meer info: http://en.wikipedia.org/wiki/DeinterlacingReflex! thx man echt! kwist niet hoe dit kwam! vin het zelf zeer storend! allesinds bedankt! volgende keer probeer k dit op te lossen!
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Ik gebruik zelf Sony Vegas of Adobe Premiere en die doen dat automatisch dus mischien die programma's eens gebruiken? Er zitten ook meer opties op als de meeste andere.
Verder wel mooie edit waarbij zeker de intro er heel mooi uitziet. Mooi dat effect van de zon.
|
|
|
maxime
Geen avatar
|
Ik gebruik zelf Sony Vegas of Adobe Premiere en die doen dat automatisch dus mischien die programma's eens gebruiken? Er zitten ook meer opties op als de meeste andere.
Verder wel mooie edit waarbij zeker de intro er heel mooi uitziet. Mooi dat effect van de zon.
ik heb dit helemaal in after effects gemaakt...normaal is AE ni gemaakt om te editten...ik was begonne met die intro in AE te maken en ik dacht van ja waarom niet verder doen...volgend filmpje maak ik in Final cut...
|
|
|
Gerardo
|
mijn stem heb je ook, gave foto's!!
|
|
|
Mriek
|
Prachtige foto's! Je wedstrijdfoto trouwens ook. Weer een stem erbij.
|
|
|
|
maxime
Geen avatar
|
idd...thx allemaal! kbn plaats gestegen! ik sta nu op 3de plaats! Blijven stemmen en reclame makn aub
|
|
|
maxime
Geen avatar
|
kleine update: ik sta momenteel 3de met 691 stemmen de tweede heeft 992 stemmen en 1ste heeft 1624 stemmen...dus, ben ik er nog lang niet! heeft iemand een ideetje waar ik ergens 1000 stemmen kan vinden voor de 4de jan? thx
|
|
|