Startplaats Snowkiten Gouwzee Monickendam bij paviljoen Mirror

Haring High Richardt

Januari 13, 2010, 18:21:45
edit2Rapporteer  
Nog een belangrijke mededeling voor degene die gaan SNOW Kiten in Monickendam Gouwzee bij paviljoen Mirror

http://www.mirror-paviljoen.nl/pagina6.html

Waterlandse Zeedijk 1 1141LC  Monnickendam

AUB aan de linkerkant beginnen buiten het bereik van de snowzeilboten .

Dit i.v.m. de sneeuw zeil boten die  voor het restaurant vertrekken en zo door de eventuele lijnen van de kites kunnen gaan.

Heb het voor mijn ogen zien gebeuren met een sneeuwzeilboot die dwars door een paar lijnen van een Naish Torsch ging.
De vrouw had de lijnen niet gezien en ging er dwars doorheen  ThumpDown

De ijzers van die boten zijn behoorlijk scherp en gaan als het tegenzit dwars door je lijnen heen  ThumpDown

xray

Antwoord #1 Januari 13, 2010, 22:53:10
edit2Rapporteer  
Tja, gewoon naar het surfstrand gaan. Had je vandaag nog een goede kerstboomverbranding kunnen hebben ook!
Retard

Antwoord #2 Januari 13, 2010, 22:57:53
edit2Rapporteer  
Was ook wel leuk om te zien  schater alleen de auto van me kite maat was helemaal onder de ijspegels ect van het bluswater en helemaal zwart natuurlijk Tongue
Roni-Size

Antwoord #3 Januari 14, 2010, 16:27:17
edit2Rapporteer  
LIJNEN OP ROLLEN !!!
Raymond en ik  zagen hier gister een snowkiter starten, die keek even omlaag naar zijn trapeze en reed zo over een paar lijnen heen van iemand die ze wel heel stom had neergelegd, ruim over het sneeuw/ijs....Tja.....

Tim_GTS5

Antwoord #4 Januari 14, 2010, 20:26:34
edit2Rapporteer  
Precies, lijnen altijd oprollen doe ik ook altijd met gewoon kitesurfen heb je nooit gezeur met lijnen die over elkaar liggen Wink

Maar wordt het zaterdag nog wat of is het met de dooi van 0 tot +5 graden niet meer te doen ?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.