LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
@Reflex heb je de mijne ook gekregen ff voor de zekerheid verstuurd op 13-04-2010
|
|
|
Senna
Geen avatar
|
jaa klopt, daarna loopt mijn zomervakantie van 14 mei t/m 1 september
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Ja Shockman die van jou is ook binnen. Die van Kevin is inmiddels ook binnen via Hotmail. Ik stuur vanavond naar iedereen en bevestiging want ben nu bezig met alles te verwerken. We hebben nu al 30 inschrijvingen die definitief zijn.
|
|
|
Kevin
|
Yeahh lekker druk dus
|
|
|
marving60
Logs: 0 | 5 uur
|
Ik zie de bevestiging wel tegemoet komen. Hoe zit het met lessen? is er iets te regelen via t camp? of moet ik zelf voor m'n vriendin wat regelen daaro? Greetz
|
|
|
Reflex
|
We zijn bezig geweest om een strapless of wavekite clinic te organiseren maar zijn daar niet uitgekomen. Maar ook zonder dat zal het een leuke week worden. Je zal dus voor les met 1 van de lokale kitescholen contact op moeten nemen.
|
|
|
Mr the Emperor
|
Misschien vergis ik mij hoor, maar de oostzee is toch een soort van uit de kluiten gewassen binnenmeer. Zijn daar wel uberhaubt golven????
|
|
|
|
hans
|
ik heb ook zitten k..tten om die mail terug te verzenden,maar als het goed is is het toch gelukt. ik heb er zin an
|
|
|
Idefixe
|
Misschien vergis ik mij hoor, maar de oostzee is toch een soort van uit de kluiten gewassen binnenmeer. Zijn daar wel uberhaubt golven????
plaatje van ikkie , vorig jaar zomer @ Fehmarn
|
|
|
Idefixe
|
Ik ben overigens net een halfuurtje thuis van een geweldig weekendje Fehmarn Vrijdagavond vertrokken, zaterdag de gehele dag lopen knallen met de 11m ( 20 /25 knp) . Gisterenavond ff een brakke campingshow gedaan . ( heb nog ergens wel een maf plaatje op de mobiel ) en vanmorgen eerst nog ff een vet ontbijtje en rustig aan naar huis.... Helemaal gesloopt nu
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Ja Shockman die van jou is ook binnen. Die van Kevin is inmiddels ook binnen via Hotmail. Ik stuur vanavond naar iedereen en bevestiging want ben nu bezig met alles te verwerken. We hebben nu al 30 inschrijvingen die definitief zijn.
Oké top Nick heb er zin in @Tom dus zaterdag lekker geraggt en met wie ben je geweest dan, en welke spot heb je gevaren
|
|
|
Reflex
|
Inmiddels zie je op de eerste pagina van dit topic wie er allemaal op welke dagen aanwezig zal zijn. En er zullen er vast nog een aantal bij komen. Overigens hebben we een heel groot gebied voor ons alleen aan het water, vlakbij douches en toiletten. Ook zeer dichtbij de kitespot. Zoals hier te zien:
|
|
|
|
Allard
|
Zo we staan erop, lekker een weekendje lang op stap.......
|
|
|
r00ki3
|
ik zoek nog een plekje bij iemand in de auto voor de terugweg naar NL,dus als iemand een plekje heeft,ik betaal mijn deel van de brandstof! Ik heb nog een plekje vrij in de auto. Vertrek op maandag vanuit middelburg en hoop weer brak terug te komen op vrijdag!
|
|
|
Krizze
|
Komen net terug van n zwaar lang weekend Fehmarn, Wulfener Hals in 1 woord GEWELDIGGGGG!!!!!! Je hebt er echt alles, diep, ondiep, vlak, golven en superhelder water! We hebben 2 dagen gevaren bij Gold met w/zw, supervlak als je ff een stuk naar rechts vaart voorbij de rotsen Echt superrrrrrr!!!! Ben er snel weer te vinden
|
|
|
Morres
|
kom denk ik niet. komend weekend ben ik weg en 1&2mei ook, das al lang genoeg voor mn vriendin, die heeft veel zorg nodig vanwege haar rug (er is een hernia, maar dat is het niet. heel vaag verhaal en duurt nu al 5,5maand) Helaas klinkt wel vet hoor!
|
|
|
Reflex
|
Komen net terug van n zwaar lang weekend Fehmarn, Wulfener Hals in 1 woord GEWELDIGGGGG!!!!!! Je hebt er echt alles, diep, ondiep, vlak, golven en superhelder water! We hebben 2 dagen gevaren bij Gold met w/zw, supervlak als je ff een stuk naar rechts vaart voorbij de rotsen Echt superrrrrrr!!!! Ben er snel weer te vinden Gewoon weer meegaan met het kitecamp!!
|
|
|
|
|
Morres
|
gezellig man, balen
|
|
|
r00ki3
|
Inmiddels 44 inschrijvingen voor dit spektakel Gezelligheid gegarandeerd dus! Nu nog windzekerheid...en dan is het feest compleet
|
|
|
Morres
|
Ik val in herhaling, ik baal toch echt dat ik niet kan, normaal kan het echt mn aars cooroderen de kite evenementen, maar dit jaar ga ik naar meer events toe dan ooit tevoor, behalve sticked :+
|
|
|