Idefixe
|
Belangrijke info voor de kitehigh Fehmarn / Duitsland reizigers.
Nederlandse kitesurfers krijgen al snel veel aandacht van de Duitse politie! Zorg ervoor dat je papieren enz. in orde zijn. Het is in Duitsland verplicht om een verbandtrommel ( met steriele handschoenen!) , reflecterend vest , gevaren driehoek in je auto te hebben. Sta je zonder brandstof en heb je geen extra brandstof bij je dan krijg je een bon! Bekeuringen dien je ter plekke af te rekenen. Neem absoluut geen drugs mee! Ze gaan daar in Duitsland behoorlijk streng mee om! Bij harde wind wordt de brug naar het eiland Fehmarn afgesloten voor Caravans en onbeladen vrachtwagens. De snelweg vanaf Bremen naar Hamburg zit vol met bouwplaatsen. Houdt rekening met een langere reistijd ( een uur extra minimaal! ) Eind deze week komen alle bijzonderheden voor wat betreft het verblijf op de camping.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Top Tom, ik zal zorgen dat mijn kitemaatje alles in de auto knalt zodat we geen problemen krijgen.
Komt er ook nog info over de elektrische tijd op de camping? Ik wil graag de Go-Pro camera meenemen en ook mijn gewone camera.
|
|
|
|
Mr the Emperor
|
Heb mijzelf ook voor de mid-week opgegeven.
|
|
|
Tim_GTS5
|
He Tom , moet je je inschrijven (kan dat nog?) of kunnen we ook gewoon op eigen houtje gaan ? Top voor de reisinfo
|
|
|
Morres
|
je kan altijd op eigen houtje gaan, heb je alleen niet het gemak van het pakket wat reflexx heeft samengesteld, denk ik. De camping is gewoon openbaar, en als je zegt dat je Gern bei der Hollander wilt staan, komt het vast goed
|
|
|
Idefixe
|
je kunt jezelf nog steeds aanmelden. Vrijdagavond stuur ik de deelnemerslijst door naar de camping. Op "eigen houtje" gaan kan natuurlijk altijd. Je staat dan echter niet aangemeld als deelnemer en gaat dan een andere prijs betalen.
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Overigens heb ik weinig samengesteld Morres Alle eer moet in dit geval naar Tom gaan. Elektriciteit zit niet in het pakket, maar voor 1 of 2 personen valt dit wel te regelen (Ik zal het sowieso hebben ivm camera en laptop tbv updates op KH dus je kan het bij mij opladen). Wil je echter wel zelf ook stroom dan moeten we kijken wat er mogelijk is en wat het moet kosten (zal niet zoveel zijn).
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Overigens heb ik weinig samengesteld Morres Alle eer moet in dit geval naar Tom gaan. Elektriciteit zit niet in het pakket, maar voor 1 of 2 personen valt dit wel te regelen (Ik zal het sowieso hebben ivm camera en laptop tbv updates op KH dus je kan het bij mij opladen). Wil je echter wel zelf ook stroom dan moeten we kijken wat er mogelijk is en wat het moet kosten (zal niet zoveel zijn). Dat zou echt geweldig zijn! Want dan kan ik mijn laptop ook meenemen en filmpjes op de laptop zetten.
|
|
|
[Pepper]
|
Ik wil best extra betalen voor elektriciteit, als het maar op het Kitehigh-veld aanwezig is. Weet namelijk niet of de koelkast in m'n camper het 4 dagen volhoudt op de accu....
|
|
|
Reflex
|
We moeten even kijken wat we kunnen doen maar komt goed. Er zijn aansluitingen op de plek waar wij staan.
|
|
|
Bramster
|
Ik neem ook de sleurhut mee. En een lekker koud biertje na een dikke sessie kan ik toch zeker waarderen. Met een goede haspel en wat verdeel punten zullen we toch wel een eind komen?
|
|
|
Kevin
|
Ik ga hier op de zaak (accuhandel utrecht) eventjes regelen dat ik een zonnepaneeltje + accu + omvormer kan mee nemen dat we mooi zelf stroom hebben daar moet wel te regelen zijn denk ik
|
|
|
Kevin
|
Zijn we nog milieubewust ook Heb er zin in
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Kijk ideeen zat, ik neem in ieder geval een haspel mee. En is er ook internet mogelijk misschien, tegen extra betaling uiteraard.
|
|
|
hans
|
he mannen we gaan toch zeker niet de hele avond achter de laptop zitten? wij komen om lekkere sessies te maken en in de avond een lekker biertje drinken op het kitehigh veld
|
|
|
|
Reflex
|
Ik heb jouw inschrijving niet ontvangen, dus probeer het nog maar eens zou ik zeggen.
|
|
|
Kevin
|
Tuurlijk hans maar het is leuk voor de andere members om effe live update te doen toch? haha
|
|
|
Idefixe
|
het goede nieuws: ze hebben in Duitsland blikjes bier van 2 liter Op de camping is in ieder geval draadloos internet aanwezig. je kunt ( tegen betaling ) zelf een aansluiting regelen maar er staan ook een paar pc's waarmee je online kunt gaan.
|
|
|
Kevin
|
Haha dat is wel erg goed nieuw ja Tom
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Allemaal goed nieuws hoor ik wel. Ik neem de afgeragde laptop van mijn broertje mee. DIe van mij is me iets duur.
|
|
|
bitburger
|
reflexx heb je me inschrijving nou al gehad?Ik heb hem je al naar beide mailadressen verzonden!
|
|
|
|