|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
he emiel als je mazzel heb heb ik nog een corsa radio liggen in de schuur van me oude corsa heb de code ook nog ergens .
|
|
|
helium
|
Vaak staat de code ergens in het onderhoudsboekje geschreven.
Anders gewoon beginnen 0001, 0002, 0003, enz................
|
|
|
Morres
|
je hebt maar 10000opties als het 4cijfers zijn :+
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Beste Emiel, ik wil niet argwanend zijn maar die code zit er niet voor niks in. Vraag dus eens aan de vorige eigenaar wat de code is
|
|
|
|
mocem
|
ik neem aan dat de fabrikant de code niet op achterkant zet. anders heeft het nog geen zin.
|
|
|
|
TIASOF
Logs: 0 | 105 uur
|
op sys (show your sound) zullen ze je ook door verwijzen naar dealers... kijken op marktplaats voor een goedkoop radiotje mischien betere optie of even opel nederland berichten... vind 50 euro voor een code wel erg veel, weet dat de autobranche het slecht heeft maar dit gaat wel ver
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zo'n code staat altijd voorin in een van de boekjes die bijgeleverd moet zijn. Blijkbaar kwijt?
Ik zou gewoon voor een paar knaken een nieuwe autoradio kopen. Uit 1997 kan niet heel veel zijn ben ik bang.
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Bedankt voor de reacties. Ik heb de auto van mijn opa gekocht die erg verward aan het worden is. Helaas geen code dus. Ik ben echt zo blut als mogelijk (net terug van een half jaar Sint Maarten) dus een nieuwe radio zit er niet in! Ik ga de dealer nog een belletje geven voor de code en als dat niet lukt wachten op de stufi!
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
he emiel ik heb dus nog een opel radio liggen van mijn vorige corsa. als ik deze week kan traplopen ga ik in de kleder kijken
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Net de dealer gebeld, code opvragen kost 30 euro.. Beetje overdreven voor een radio uit jaar 0 ! Wordt wachten op salaris dan!
|
|
|
Lude
|
radio kopen uit het jaar 10 voor 2 tientjes geen optie?
|
|
|
d@ni
|
JA hoor, en voor een tientje meer heeft ie de code
|
|
|
Lude
|
ja, maar dan heb je wel 10 jaar verschil en geld is blijkbaar een probleem.. keuzes!
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Haha, bedankt voor de tips allemaal ! Helaas is 20 euro zelfs boven budget (is 4 keer rijden naar het strand)! 2 weekjes --> stufi, laat jullie horen wat voor blits ding ik dan gekocht heb!
|
|
|
Rooky
|
ken je het werkwoord werken?? maakt finacieel behoorlijk veel uit
|
|
|
Reflex
|
Wel geld om auto te rijden en te kopen en een reis naar Sint Maarten maar 2 tientjes is te veel? Wat nu als je naar de keuring moet of nieuwe banden nodig hebt? Auto rijden kost geld, heb je dat niet dan moet je een fiets kopen Je opa moet die code nog wel hebben, zo niet google dan eens op de manual als hij nog op de standaard code staat.
|
|
|
Matthijs?!
|
Hij zegt toch wachten op zijn salaris daaruit concludeer ik dat hij werkt... Of ben ik nou zo dom xD
|
|
|
Reflex
|
Net de dealer gebeld, code opvragen kost 30 euro.. Beetje overdreven voor een radio uit jaar 0 ! Wordt wachten op salaris dan! Zoals eerder gezegd een anti-diefstal code is tegen diefstal, ga je die gratis weggeven dan heeft het geen nut he Zo voorkom je dus diefstal
|
|
|
leeany
|
Hij zegt toch wachten op zijn salaris daaruit concludeer ik dat hij werkt... Of ben ik nou zo dom xD Stufi --> Studiefinanciering.
|
|
|
mocem
|
ik was vandaag met collega mee een auto ophalen en daar stond de code van de radio op het kenteken bewijs(vraag niet precies waar) maar et stond erop zei de vorige eigenaar.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
He Emiel, Mocht het helemaal niks worden heb ik nog wel een radio - CD speler liggen is nieuw heb ik uit me bussie gehaald toen ik hem kocht en me eigen spul in laten zetten. Kost je dan een paar biertjes op Texel he.
|
|
|