danus3
|
met het vorige kitecamp waren er 4 mensen die week jarig!! dus dat word dan feesten daar
|
|
|
Verzet
|
Helaas moet ik dit keer aan me voorbij laten gaan Noorden heeft pas een week later herfstvakantie
|
|
|
Allard
|
Verlof is ingediend en goed gekeurd, nu nog ff kijken hoe lang de maatjes meegaan, vorige vier dagen waren me toch net te kort dus nu maar wat langer. Hans heb je al een caravan geboekt?
|
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Ja Eagle-Jan, maar dat moet je eigenlijk sowieso als je gaat kiten. Enkel voor de WA is het al een must. En die paar tientjes extra voor zo een onvergetelijke trip
|
|
|
marving60
Logs: 0 | 5 uur
|
Ben stevig aan het onderhandelen met de bos. Voor kim is het geen probleem om vrij te krijgen... maar ze tweifelt of ze wel een hele week wil
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Ja Eagle-Jan, maar dat moet je eigenlijk sowieso als je gaat kiten. Enkel voor de WA is het al een must. En die paar tientjes extra voor zo een onvergetelijke trip nou dan maar aanmelden....en het andere wa opzeggen....
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
Ja Eagle-Jan, maar dat moet je eigenlijk sowieso als je gaat kiten. Enkel voor de WA is het al een must. En die paar tientjes extra voor zo een onvergetelijke trip eehm en al ben je vorige keer al mee gegaan?? @ eagle er is bier hoor
|
|
|
bezemsteel12
|
Ja Eagle-Jan, maar dat moet je eigenlijk sowieso als je gaat kiten. Enkel voor de WA is het al een must. En die paar tientjes extra voor zo een onvergetelijke trip eehm en al ben je vorige keer al mee gegaan?? @ eagle het bier is daar lekker
|
|
|
|
marving60
Logs: 0 | 5 uur
|
hm.... mijn citaat reageren lukt nog niet zo goed..... het was dus de bedoeling dat er stond:
Citaat van bezemsteel12 op 2juli: het bier is daar lekker
|
|
|
Morres
|
Bier smaakt sowieso beter als het heeft gewaaid
|
|
|
HDFrank
|
Ik ga maar bij de roosteraar (ik zelf) regelen dat ik dit keer mee kan....
|
|
|
|
Hangbuikpapa
|
Nou.....als ik geld over hou naar mijn Turkije trip over één week....;-) Ik zet em alvast in mijn agenda, miss samen met mn mannen een caravan huren?
|
|
|
bezemsteel12
|
@hangbuik, je kon toch met tom bij die duitse vrouwen slapen?? of lukte dat niet omdat ik een hamburger kwam brengen, en omdat iemand anders daarna nnog een kite op die caravan had geland
|
|
|
Hangbuikpapa
|
@bezemsteel
;-))))) een camping vol gespierde jonge hollandse kite-boys aus Holland, bussen vol jonge duitse maagden die staan te verlangen in de disco... en old-scool Har en Tom zijn de enigen die "anschluss" hebben..;-)
dan vraag ik me werkelijk af met wat voor kerels wij op stap waren hoor!
wel jammer dat het niet in de Noord Nederland herfst vakantie is, ik hoop dan Thijs dan wel mee kan.....
|
|
|
Senna
Geen avatar
|
ahh nice, ik hoop dat ik dan wel kan. Kijken of ik wat kan regelen met school enzo als er dan geen tentamens zijn kan ik ook wel mee denk ik
|
|
|
Idefixe
|
old-scool Har en Tom zijn de enigen die "anschluss" hebben..;-)
Ik heb nog af en toe contact via de mail met deze dames. Ze willen deze zomer nog een keertje naar Mirns komen
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Je vergeet iemand Harry Het begint met een V en eindigt met A (niet Vagina).
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
De volgende keer moet ik ook maar het uitgaans leven van Duitsland gaan proeven geloof ik. Vorige keer hadden we 3 jarigen tijdens de week.. geen reden tot treuren
Ik ben de 25ste jarig maar dan zijn we allemaal al weg dus die kunnen we officieel niet vieren.
|
|
|
hans
|
staan we weer op het zelfde veld dan ga ik al vast reseveren
|
|
|
danus3
|
nick jij bedoelt wat begint met een V en eindigt op anessa