|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Brevet voor kitesurfen? Het is een van de snelst groeiende sporten ter wereld: kitesurfen! Maar met de toename aan populariteit stijgt ook het aantal incidenten. In Belgie werkt men aan het invoeren van een verplicht brevet. Zou dat in Nederland ook moeten? EenVandaag spreekt met de Koninklijke Nederlandse Redding Maatschappij, een instructeur en een kitesurfer die zelf een zwaar ongeluk overleefde. lees verder
|
|
|
Idefixe
|
Morgen ook Mirns of wordt het je te druk. Mirns wordt mij inderdaad een beetje te druk. Word er ook een beetje moe van iedere keer mensen aan te spreken dat ze niet voor Wiebe mogen parkeren / landen/starten omdat we anders gezeik krijgen. Kwam laatst een kitesurfer naar me toe: "Tom die gast gaat vlak voor Wiebe z'n vlieger starten" . Ikkie dus reageren: "Dan zeg je er toch wat van? " Hij haalde vervolgens z'n schouders op en liep de andere kant op............ Daar word ik dus echt een beetje moe van. ( btw : lekker off-topic )
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
GEwoon komen man en je hier toch helemaal niets van aantrekken. Ik geef je wel een aaai over je krullen whahahahaha...
Heb het stukje van Eén vandaag even toegevoegd dus wordt even kijken vanavond.
|
|
|
|
Idefixe
|
ze hebben er op die site van 1 vandaag ( vor de kijkcijfers? ) er maar eventjes een extra dodelijk ongeval bijgevoegd..... citaat: Afgelopen woensdag kwam een 26-jarige kitesurfer bij Schellinkhout om het leven. In mei overleed een ervaren ervaren kitesurfer bij strand Horst. Vorig jaar overleden ook twee kitesurfers tijdens het beoefenen van hun sport. We moeten maar eens flink gaan bezuinigen op die "publieke omroepen"
|
|
|
Arnold
|
heb ik wat gemist? dat was toch vorig jaar dat ongeluk @ horst? en toch niet in mei dit jaar?
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Begint trouwens om 18.15 na het nieuws!
|
|
|
|
HDFrank
|
Wie laat er een kite starten "Self launch" naast een geparkeerde auto.
was een leuk stukje maar kan wel gevolgen hebben.
|
|
|
Idefixe
|
Ze motten gewoon gaan paardrijden met z'n allen........ linkje
|
|
|
TimLimbo
|
Al op internet gevonden?
|
|
|
ES
Geen avatar
|
Even een bolletje zetten zodra de online versie er is. Thanks ik zet hem even op me telefoon.
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
die self launch is idd wel lomp om even op het filmpje als achtergrond te zetten. oowja @ tom, hoe kom je daar nou weer op even zo'n ding van paardrijden op te zoeken
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
g..ver de g..ver...heb het gemist en de aardappellen ook nog aan laten branden. Maar gelukkig hij staat al op internet.. http://www.eenvandaag.nl/Lekkere gozer die dood leuk staat te vertellen wat hij de afgelopen jaren allemaal heeft gehad. Gekneusede ribben, gescheurde enkelbanden en weet wat niet meer. Had liever gehad dat zijn tong in het gips zat. Bedankt gozer niet slim van je.
|
|
|
chico
|
Stoer hoor die gozer in het interview met al die blessures. Ik kite al 4 jaar en heb nog nooit wat gehad (ff afkloppen). En Hank ziet het ook wel zitten. Brevet halen a 100 euro, certificaatje, om de 3 jaar apktje er op. Kassa
Wat n onzin. Nederland regeltjesland. Wie gaat het controleren of je een brevet hebt. Volgens mij is tegen een wildplasser zeggen dat ie niet tegen een gebouw aan moet zeiken veel gevaarlijker. Zo bleek maar op het Orleanderplein waar een pipa werdt geleegd op een vader en zoon.
|
|
|
drifter
|
Wat n onzin. Nederland regeltjesland. Wie gaat het controleren of je een brevet hebt.
als automobilist hoef je toch ook je rijbewijs niet te laten zien iedere keer. Brevet houdt alleen nog niet in dat men gezond verstand gebruikt.
|
|
|
hans
|
ik vind het eerder een sukkel die gozer na alles watie al dan niet heeft opgelopen door het kite en dan nog dom gaan staan te lachen ook.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Een brevet wordt wel een ontzettend gemier straks, handhaving, boetes, rol je je lijnen nu met de wind mee of tegen de wind in af etc., minimum water diepte voor sprongen hoger dan 5 meter, uitvaarzones en afgepaalde en geboeide gebieden... flikker maar op eigenlijk.
|
|
|
Gehaktdag
|
Iemand linkje naar filmpie? edit; oh laat maar 1vndaag.nl
|
|
|
HDFrank
|
kijk 6 reacties terug TACO!!!
|
|
|
Zuid_West
|
Regulering (down_kitesmiley)Gezond verstand
|
|
|
Idefixe
|
1 vandaag staat vanaf vandaag bij het rijtje : Telegraaf, Prive, Tell sell enz........ Bezuinigen met die publieke omroephap
|
|
|