|
Swiftenaar
|
geen gold nick.. ORTH achter t haventje!!!
heb der zin annnn!!!!
|
|
|
|
|
Idefixe
|
BTW er is op de camping een draadloze internet verbinding: even opgeven bij het aanmelden bij de receptie
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Hier even een update met het aantal inschrijvingen. Het ziet er echt fantastisch uit en vermoedelijk komen er nog veel meer.
Vrijdag 15 Okt: 20 Zaterdag 16 Okt: 34 Zondag 17 Okt: 38 Maandag 18 Okt: 29 Dinsdag 19 Okt: 26 Woensdag 20 Okt: 27 Donderdag 21 Okt: 24 Vrijdag 22 Okt: 19
|
|
|
marving60
Logs: 0 | 5 uur
|
Een maal dikke k'tzooi met saus. Tot nu toe kan ik nog niet mee..... maar ik ga m'n best doen!!!!!!!!!!!!! Kim kan helaas niet mee (tentames) maar nu nog overhalen dat ik mag
|
|
|
|
|
Reflex
|
Een maal dikke k'tzooi met saus. Tot nu toe kan ik nog niet mee..... maar ik ga m'n best doen!!!!!!!!!!!!! Kim kan helaas niet mee (tentames) maar nu nog overhalen dat ik mag Geef mij haar telnr eens en ik praat haar om hehe. Wel jammer dat ze niet mee kan. Wie zorgt er dan voor onze koffie?
|
|
|
Swiftenaar
|
Whaha Marvin, je MOET! anders geef k kom volgende keer echt geen box meer whaha zal ze blij mee wezen, maargoed xD
mensen ik wil vandaag al weg:(
|
|
|
marving60
Logs: 0 | 5 uur
|
Een maal dikke k'tzooi met saus. Tot nu toe kan ik nog niet mee..... maar ik ga m'n best doen!!!!!!!!!!!!! Kim kan helaas niet mee (tentames) maar nu nog overhalen dat ik mag Geef mij haar telnr eens en ik praat haar om hehe. Wel jammer dat ze niet mee kan. Wie zorgt er dan voor onze koffie? GheGheGhe.... goeiesmorgens..... waarschijnlijk durft ze me niet alleen te laten gaan na ''kitecamp v1 / strohrum friday / katerzaterdag''
|
|
|
Swiftenaar
|
jaaa je hebt die emmer goed van binnen kunnen bekijken =P
|
|
|
Reflex
|
Vertel haar maar niet dan dat onze Strohrum Rob ook komt Gewoon komen man
|
|
|
jitze
|
Voor mij ziet het er ook niet goed uit. Ik heb een nieuwere camper gekocht. Deze zou ik vorige week al op naam hebben. Alleen nu doet de RDW, Douane en belastingdienst moeilijk. En een ambtenaar vragen om sneller te werken is net zoiets als tom vragen of ie kalm aan wil doen. Hopelijk kan het nog geregeld worden, anders jaag ik wel naar frankrijk toe. Daar is het in elk geval warmer.
|
|
|
|
bitburger
|
Hee boys ff een vraagje, is het mogelijk met iemand mee te rijden van vrijdag de 15e tot dinsdag/woensdag? dit is de enige mogelijkheid dat ik mee zou kunnen gaan..... hoop van iemand te horen en anders wacht ik wel tot het volgende kitecamp
|
|
|
hans
|
zo ik heb er zin an zondag op gemakkie rijden , en dan de rest van de week rammen
|
|
|
Vinni
|
1 plek vrij in de auto, gedeelde brandstofkosten Waar is het adres op die site te vinden
|
|
|
|
Idefixe
|
adres voor in de tomtom is wulfenerhalsweg wulfen ( fehmarn/duitsland)
|
|
|
Swiftenaar
|
dat word 1 dag in de golfjes met dikke wind en 1 dag flat water met dikke wind zo te zien!!! DAMNN
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Die zaterdag willen we niet missen.. tot hoe laat kunnen we vrijdagavond aankomen? (hopelijk met de caravan, kan daarom niet zaterdag ochtend)
We kunnen om 2 uur weg uit Den Haag. Als het te doen is gaan we ons nog gauw inschrijven!
|
|
|