robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Pfffff, wat een verhaal weer. Kan je ook iets meer vertellen over de toedracht?
Sterkte aan alle nabestaanden.
|
|
|
Davidov
Logs: 0 | 27 uur
|
F*ck! Dat verklaarde die Amulance + brandweerwagen en volk op het strand...
RIP!
|
|
|
Martin1991
|
Nee helaas, ik heb er niet bij staan kijken. rond kwart voor 3 gebeurden het waarop de ORB snel ter plaatsen was, naderhand nog eenmaal politie, tweemaal brandweer en tweemaal ambulance bijgekomen.
Waarschijnlijk staat het los van elkaar. Heb verder ook niet rondom staan kijken vind het veel belangrijker dat de des betreffende brigade's gewoon hun werk kunnen voortzetten maar na 10 minuten reanimatie en geen helicopter had ik al wel het idee dat het een opgegeven zaak was.
|
|
|
Bularoo
|
Ik kan hier iets meer over zeggen. Het was geen ongeluk. De man kreeg een hartstilstand tijdens het rijden in een blokart.
Sterkte voor familie en collega's
|
|
|
SanderH
|
Sterkte aan alle nabestaanden
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik heb op het strand gehoord dat ze 45 minuten aan het reanimeren waren. Helaas mocht dit dus niet baten. Als het klopt wat de mensen op het strand zeiden dan was de man helaas nog maar 40 jaar. En hij had een zoon of dochter van 3 jaar pas.... RIP aan alle nabestaande en uiteraard zijn vrouw en familie. De blowkart lag wel op de kant, ik weet niet of het er echt iets mee te maken heeft.
|
|
|
|
Martin1991
|
ja nu ik er bij stil sta zijn ze langer bezig geweest, maar dan gaat alles best wel vlug zeg maar. blokarts leggen ze bij stops altijd op de kant anders willen ze nog wel eens verder rijden... Het karten staat echt los van de hartfalen.
|
|
|
|
Langbeest
|
Pfffffff wat een verhaal
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Vreselijk verhaal. Misschien toch ff titel aanpassen, want als ik het goed begrijp is er geen sprake van een ongeluk. Sterkte aan de nabestaanden.
|
|
|
|
|
|
|
rammstein
Geen avatar
|
Goed om te zien hoe de reacties zijn, kreeg het bericht vanavond te horen. 32 jaar mijn beste vriend, was 42 jaar en een zoontje van 3. voorlopig bedankt voor de reacties en het aanpassen van de titel, het was helaas inderdaad hartfalen.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Goed om te zien hoe de reacties zijn, kreeg het bericht vanavond te horen. 32 jaar mijn beste vriend, was 42 jaar en een zoontje van 3. voorlopig bedankt voor de reacties en het aanpassen van de titel, het was helaas inderdaad hartfalen.
gecondoleerd... sterkte met het verwerken van dit dramatisch verlies. sterke aan de fam. and freinds.
|
|
|
ROBST3R
|
sterkte aan heel de familie toegewenst
|
|
|
Martin1991
|
Bedankt voor het aanpassen van de titel en nogmaals sterkte voor het zware verlies.
|
|
|
|
|
kitewesley
Geen avatar
|
sterkte voor famillie, vrienden. ik was die dag ook op brouwersdam tot ik ineens een ambulance hoorde.
|
|
|
rammstein
Geen avatar
|
Vrijdag is de crematie, wat een ongelooflijke @#!@#$zooi. De troost die we hebben is dat hij met een grote opzijn gezicht aan zijn laatste rit is begonnen en er zelf niks meer van heeft gemerkt. Zaterdagavond om een uur of acht zijn we met wat vrienden op de brouwersdam om hem een laatste groet te brengen. ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
|
|
|
franco
|
sterkte aan familie en vrienden.
|
|
|