|
panda
|
eigenlijk is vinnie helemaal niet zo goed
|
|
|
Idefixe
|
kom maar op met jouw old school filmpie dan
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Tsja, als je dit kunt, dan kun je veel meer...
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zeg, met alle respect: Toby is eigenaar van kiteforum.com, en kan al jaren daarvan leven (mazzelaar ) Hij heeft al een paar jaar geleden een huisje gekocht nabij Cumbuco. Die gast woont letterlijk op de Cauipe Laguna! Wel leuk als je van old-school houdt Vinni doet het prima in onze Hollandsche omstandigheden
|
|
|
Dutchy112
Logs: 0 | 1669 uur
|
Ongelovelijk vet... Nog even wat jaartjes trainen en dan lukt me dat misschien ook!! LOL Echt gaaf filmpie!
|
|
|
Vinni
|
Heb je die backroll al geland Tim? Toby is echt een held! Hij komt ook gewoon nog steeds met nieuwe oldskool tricks. Wat ik wel jammer vind is dat hij een zittrapeze gebruikt. Dit gaat een beetje ten koste van zijn stijl vind ik. Maar wie ben ik naast Toby
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Bij de Oosterburen is hij een net zo bekende kiter als de grote freestyle jongens zoals Mario Rodwald bijvoorbeeld.
|
|
|
Swiftenaar
|
Vinni blijft mijn oldschool koningk hoor! xD lik lik
|
|
|
|
|
|
RobertV
|
Sick, wat een stijl <3
|
|
|
|
|
Michael van der Hoek
|
@ vinni,
Ik zie geen zittrapeze hoor.. of is t nog ff te vroeg voor mijn oogjes?
|
|
|
@LaurenS
|
@ vinni,
|
|
|
SnaaK
|
Bij gebrek aan verheiligen met een smilie: _/-o_
|
|
|
Vinni
|
@ vinni,
Volgens mij heeft hij zon trapeze met aangenaait broekje aan en heeft hij daar onder een gewoon zwart broekje waardoor je het bijna niet ziet. Wat je wel in de lucht ziet als je let op hoe hij in de lucht hangt. Zijn benen wijzen altijd wat naar voren.
|
|
|
crazysharky
|
hier word ik opgewonden van!!! dikke oldskool
|
|
|
Vinni
|
Voor de ongelovige: Maar dat lijkt mij de reden waarom zijn style iets minder mooi word gezien. Echter heeft hij er wel een aantal tricks tussen zitten waarbij ik zijn stijl echt helemaal top vind!
|
|
|
|
|