|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
so dan. voorzichtig dan maar. het wordt niet zo fijntjes zoals we allemaal denken. er zit veel buienactiviteit wat roet in het eten gooit. ook kans op onweer. maandag en dinsdag onstuimig, woensdag wellicht wat stabieler.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Die buien maken mij vandaag al zeer aan het twijfelen om het water op te gaan, ondanks twee weken droogstand
|
|
|
wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
zo dan. dat wordt aan wal voor mij.. wel spektakel voor diegenen die het aankunnen..
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Die buien maken mij vandaag al zeer aan het twijfelen om het water op te gaan, ondanks twee weken droogstand Als jij twijfelt hebben wij meestal een topdag, doorgaan met twijfelen aub!
|
|
|
|
|
|
Marko
|
Yes woensdag overdag vrij . Misschien door het slechte weer ben ik morgen ook vrij. Genieten!
|
|
|
Idefixe
|
dinsdag vrij
|
|
|
GlynD
|
Hou op met al dat vrij.. er wordt ook nog gewerkt hier ;-)
(woensdag eerder proberen te stoppen dan maar)
|
|
|
|
|
|
Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
De 6mtr gaat morgen voor het eerst uit de tas! 's ochtends naar autoplaya om te knallen maar ... het water af als windstoten boven de 40 knp komen. En nu maar hopen dat de camera op het strand niet omwaaid
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Dit is wel heel serieus, mooie dag voor NAP..:
WIND: ZUIDWEST, LANGS DE KUST,BOVEN HET IJSSELMEER EN HET WADDENGEBIED 25-30 KN, IN DE MIDDAGTOENEMEND NAAR 30-40 KN. DE WIND IS VLAGERIG MET UITSCHIETERS TOT 15KN BOVEN DE GEMIDDELDE WIND. TIJDENS PASSAGE VAN HET ACTIEVE KOUFRONT UITSCHIETERS TOT 20 KN BOVEN DE GEMIDDELDE WIND.
Uitkijken dus tijdens de 'passage van het actieve koufront'
|
|
|
|
wazzaah
|
en uitkijken voor onweer, koude lucht/warm land = wederom grote kans op onweer
|
|
|
Rooky
|
goede sessie gehad vanochtend op borssele. was goed te doen hoor. met de 7.. maar het blijft uitkijken natuurlijk
|
|
|
Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
Toch maar naar Mirns gereden. Daar was het tussen de 30 en 40knp en met een 7 mtr of kleiner goed te doen.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Toch maar naar Mirns gereden. Daar was het tussen de 30 en 40knp en met een 7 mtr of kleiner goed te doen.
Hoe vondt je Mirns trouwens? Ik ben nog even lekker door gegaan toen jullie weg waren gedaan.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Paar serieuze vlagen op IJmuiden zeg, past bijna niet meer op het kaartje wat toch echt t/m 32m/s kan gaan
|
|
|
haast - te - recht
|
wind betekend vrij :-) , maar dinsdag lekker overgeslagen woensdag is het top
|
|
|