Vinni
|
Lekker weer! Echt zalig daar als het onderloopt!
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Na een paar weken kreupel gelopen te hebben nadat ik iets flink verrekt had in mijn knie met een hele domme golfstruikelactie was dit een mooie afsluiter van het topjaar 2011.
Op naar 2012, met als doel om wat barspins, grabs en rotaties aan de loop toe te voegen!
Laatste 2 loops in het donker zijn van Edwin, die ik nog even het water op moest schoppen omdat hij maar wat zat te koukleumen achter de camera terwijl ik het gewoon warm had op t water/!
|
|
|
|
EddyC
Geen avatar
Logs: 0 | 4 uur
|
Mooi Waarom niet donderdag eerder naar Hekje gekomen - het ging daar vrij goed met 5m daar redelijk vlak tussen de golven die niet te groot waren.
|
|
|
Evan
Administrator
|
In de winter gaat werken voor kiten zodat ik in de zomer meer vrij kan zijn, maar voor een lekkere sessie zoals dit lukt het nog wel om eerder vrij te nemen
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Mooie actie van beiden, en credits voor de edits Ed Allen een mooi 2012 gewenst!
|
|
|
geloof68
|
Weer goeie acties heren !
|
|
|
chico
|
Cool. Mooie kites ook
|
|
|
Yoram
|
Wederom top, heel nice
|
|
|
|
HDFrank
|
Heren ,
Een lust voor het oog, wat een schitterende poel. En wat een Vette Loops..
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ziet er weer super strak uit hoor! Maar Edwin wat gebruik je als edit programma?
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Tnx mannen!
@Dutchy, Amon Tobin - Switch en Two Fingers - Not Perfect
Marc, adobe after effects! En eigenlijk moet je gelijk heel adobe CS4 hebben.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Tnx man, ik gebruik Sony Vegas pro maar volgens mij is dat lang niet zo uitgebreid. Maar ik heb wel het idee dat het een stukkie makkelijker is.
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Ved! mooi gemaakt hoor. Maar Evan - gast! jij trekt ze toch ook telkens hoger!
|
|
|
|
Evan
Administrator
|
Wacht maar tot het een keer echt losgaat dan, de hoogste loops zijn nog nooit gefilmd. Vergeet Ed ook niet, die doet ze ook heel dik af en toe. Maarja, moet het wel gefilmd en/of gezien worden
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
En je lijnen worden steeds korter geloof ik!! Dit is toch geen 20 m1 of komt dat door de shots? Trouwens er komt weer dikke wind aan.........mss mag ik wel een keer een rondje meeloopen ter lering en vermaak..... Poeltje staat max 40-50 cm water toch?
|
|
|
Evan
Administrator
|
Vroeger was het inderdaad de standaard Naish 24m lijnen, sinds 2008 een steviger setje custom lijnen van 21m en deze herfst 19m geprobeerd en bij gebleven zoals dus ook in de 2 laatste filmpjes.
Water is inderdaad niet heel erg diep, maar eenmaal een dikke loop gemaakt heb je zoveel voorwaartse snelheid dat je minimaal mat 45gr het water raakt. Geen idee of dan de diepte nog veel uitmaakt, alle blessures heb ik in ieder geval in dieper water opgelopen.
|
|
|
Reodude
|
Wat ben ik een pussy, maar ik geef de schuld voor dat aan mijn ouderdom hahaha
toppie Evan...we zien elkaar wel terug aan de Bdam!! Aan allen een fijn 2012 Dude
|
|
|
|
Evan
Administrator
|
Wat is dan wel loopen?
Dit waren trouwens ook de eerste loops nadat ik 3 weken daarvoor mijn knie zo verrekt had dat ik een week niet kon lopen... En je hebt gelijk, loops met echte wind, zodat ik overpowerd sta met mijn 6m, moeten nog steeds een keer gefilmd worden.
|
|
|