Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Duidelijk! Effe allemaal invullen Nederlandse kitesurfvereniging past net niet op de camper
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Jammer dat je het met die crappy letters moet doen en niet gewoon het logo erop kunt plakken, maar mijn stem hebben ze!
|
|
|
|
|
geloof68
|
Ideaal vervoer na een downwinder:)!
|
|
|
|
|
|
geloof68
|
De longboard vereniging gaat al richting de 1.000 stemmen, dat moeten wij toch gemakkelijk kunnen verdubbelen?
|
|
|
martimor
|
pc check, pc werk check, mobiel check
|
|
|
geloof68
|
Leg even uit Martijn, kijkt tie naar tcp/ip of computer-ids? Als ik jouw bericht lees, verwacht ik het laatste.
|
|
|
martimor
|
Gaat idd denk ik om ip-adres. Dus met mn mobiel abonnement, internet thuis en op mijn werk.
Waarschijnlijk Kan je met cookies verwijderen de hele tijd door stemmen, maar als ze ip check doen.....
Moet ook nog bij mn zus en ouders langs dit Weekend, zijn er weer twee.
|
|
|
YJ
Logs: 0 | 106 uur
|
Ik heb gestemd met telefoon en tablet Edit: ook nog maar even met de telefoon van m'n pa en zusje gedaan.
|
|
|
|
geloof68
|
Leeft blijkbaar minder dan dat ik gedacht had.
Niet iedereen heeft de bus nodig na een downwindertje. Ik had het volgende in gedachte: Met een mooie Zuidwester starten in Cadzand en opgepikt worden door de camper op Maasvlakte 2 en weer teruggebracht worden naar het startpunt:).
|
|
|
|
martimor
|
Misschien de titel ff aanpassen, niet echt heel duidelijk
El rudo, Mods???
|
|
|
|
|
|
|
Wouter
|
Je gaat toch niet voor nkv stemmen als er ook een stichting voor gehandicapte kindjes bij zit die blijkbaar de camper kan gebruiken.....
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Daar heb je wel een punt. Passie vertroebelt soms je blik hè. Nooit naar gekeken wie nog meer deelnemen.
|
|
|