Idd, Vimeo meldt Sorry, the video at this URL has either been deleted or never existed in the first place.
alleen al om dit vage gedoe van Switch hebt ik geen Combats meer op t verlanglijstje staan... beetje door Switch als een visje aan 'n lijntje blijven wachten ... op wat
Om de tip te veranderen in een doorlopende LE die iedere zichzelf respecterende concurrent al in t jaar kruik had.
Com'on!... sense lijkt me hier meer op zijn plaats Geldt idd net zo voor hun vermaarde revolutionaire bar die alle gangbare wetten moet splijten... ahum dat roepen ze al meer dan 1,5 jaar
Dit is dus een kant van Switch die mij helemaal niet bevalt
Voor de geduldigen onder jullie kun je de bovenstaande video ook hier bekijken
Gepubliceerd op 9 mei 2013 Switch Kites - Combat 2 - Pro Wake Freestyle
2 years ago the Combat stormed into the competitive freestyle world taking down its competition, stealing centre stage for its stable high powered wake style performance. To keep the Combat scaring the competition we have been working hard to develop the next generation.
Credits: rider - MARC JACOBS music - X RATED - Excision and Messinian
Locations: Mount Maunganui, New Zealand Maketu, New Zealand Waihi Beach, New Zealand
De bar is normaal zo goed als af wat ik gelezen heb. En zal binnenkort ook wel verschijnen, ik wacht er ook al een tijdje op hoor. Volgens mij waren ze er november over bezich dat het een superbar ging worden. En daarna niets meer. Net zoals de snowkites, beetje jammer.
Hij zal inderdaad vast snel komen. Uiteindelijk heeft het Marc Jacobs board ook tijdje op zich laten wachten. Maar zie het resultaat. En we blijven afwachten. En ben je de eerste laat het dan even weten.
Raymond. V, ik hebzelf de 132 bij 40 en weeg 65 kilo. Hij snijdt lekker door de chop heen en heeft een explosieve pop, ik leer echt veel makkelijker nieuwe tricks op dit board omdat hij niet zo snel duikt (ookal is hij zo vlak). Kortom, ik heb zeker geen spijt van mijn aankoop!