Op Rilland ben ik 1x geweest met laag water. Erg vlagerig toen maar wel vlak water groot en deels. Borssele is wel leuke spot en kan je met zowel laag als hoog water.
Soms inderdaad veel chop maar als je probeert te waterstarten en op gang te komen is het best te doen, zeker in het begin stuk. Dit is van afgelopen zondag om je een idee te geven:
Twas erg druk zoals je ziet
Was jij die kerel die met Peter (Dapee) op de foto stond?
En zie ik daar een drysuit?
Nja de mijne ga ik binnenkort ook uit de motteballen halen, want was aardig fris zondag ja.
Even ontopic:
Rilland en Borssele zijn wat mij betreft prima beginnerspots. Rilland mag niet met hoogwater, met laagwater redelijk ondiep voor een tijd, maar wel een diepere geul. Borssele kan met hoog en met laag. Wel opletten dat je niet te dicht bij de afwatering van de kerncentrale komt. Borssele is chopfest met hoog en wordt redelijk snel diep ook. Tegenwoordig is er wel een kleine poel aan het begin.
Drukte ligt er maar net aan voor beide spots. In de zomer kan je er zonder na te denken naartoe, maar in de herfst en winter is het maar afwachten. In de weekenden op zich geen probleem als er voldoende wind is, maar doordeweeks kun je beter afspreken met iemand.