leonmeijer
|
Het blijft een enorme held! Ben ook benieuwd of hij net als gisteren ook vandaag een 9m2 op had staan.
|
|
|
|
wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
was vanmiddag even bij zandvoort kijken. daar ging er een met een 5 m de zee in.ik ben er nog niet uit of je dan een held of mafkees bent
|
|
|
|
|
|
|
the coon
|
Like a boss!!!! Sweeeeeeet
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Gast is echt gek, ik stond vanmiddag op het water met (achteraf metingen nagekeken) 35knts, met vlagen van 50 knts. Dat was voor mij toch flink trappen met een 7m. Ik had met die wind een 6je nooit gehouden
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Tja, alles voor de kijkcijfers blijkbaar. Vind het niet echt slim,maar goed.
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
In dat zenuwachtige filmpje van Marc ziet t er de eerste anderhalve minuut nou nie echt relaxed uit, is meer overleven dan lekker varen.
|
|
|
Raymond.V
|
O M G, wel mooie bakken daaro
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Gast is echt gek, ik stond vanmiddag op het water met (achteraf metingen nagekeken) 35knts, met vlagen van 50 knts. Dat was voor mij toch flink trappen met een 7m. Ik had met die wind een 6je nooit gehouden
Hmmm die snap ik ff niet. Je was zelf met een 7, maar had een 6je nooit gehouden. ?
|
|
|
hehuis
|
ZIe nog een kiteje bij de bunker
|
|
|
Nature
|
Ik heb mij vanmiddag anders ook prima vermaakt met mn 6m en vlagen van 50 knopies hehe
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Hmmm die snap ik ff niet. Je was zelf met een 7, maar had een 6je nooit gehouden. ? Ik had die 6m niet gehouden, toen hij op het water stond (meer dan 50 knts constant met vlagen rond de 75 knts)
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Tja, alles voor de kijkcijfers blijkbaar. Vind het niet echt slim,maar goed.
Volgens mij vaart hij in het begin ook weg met een 7m, extreem overpowered. Kite gelijk heel laag en kanten met zijn wakeboard met boots als een malle. En mensen die regelmatig op zee varen weten dat je altijd iets minder high-end hebt als op vlak water... En daarna met de 6m zie je dat het overleven is. Geen sprong is mooi of loop is hoog. Extreem maar net iets teveel van het goede! De wind stopte abrupt met keihard blazen gisteren. Daarna was het prima te doen met een 7m, op wat vlagen na. Tijdstip en ook spot is van belang. Henk vermeld dat ook netjes bijvoorbeeld. Dit jaar echt al omstandigheden meegemaakt dat zelfs 7m te groot was. Idd zo rond de 45-50kn in vlagen
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Hij blijft natuurlijk een adrenaline junk, en om op je CV te kunnen zetten dat je in windkracht 11 gekite hebt, heeft natuurlijk voor zo'n gast en zijn sponsors heel veel waarde.
Ik vond zijn show van zondag 10 keer beter.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Volgens mij vaart hij in het begin ook weg met een 7m, extreem overpowered.
Ruben was vanaf t begin met de 6m bezig... (18m lijnen) Zijn eigen woorden "Today an unbelievable storm session on my 6m Extract at Wijk aan Zee... Up to 70knots, strongest wind I've ever ridden. Craziness!!" btw... Lewis C. is toch niet meer komen opdagen, alhoewel Ruben hem nog wel verwachtte
|
|
|
Elevation
|
t is maar een wazig iPhone fotootje maar zo voer ie om 11 uur weg met ze 6.... ik hoorde toen net dat het 75 knopen was...
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
dat is dus dik windkracht 12 insane op de helft van 75 knoopjes hou ik het al bijna voor gezien met mijn 6m
|
|
|
|
|
ItsMe.Erik
|
In het filmpje zie je ook windsurfers en een andere kiter dus hij is niet de enige die het lef had..
ik had het niet gekunt
wel leuk om te zien
|
|
|