leonmeijer
|
Is dit live te volgen wanneer ze losgaan? EN zo ja waar?
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Als het goed is zou er dit jaar wel een livestream zijn, wanneer het event doorgaat zullen we de link hier wel posten.
|
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Jeetje wat een lijstje om trots op te zijn.......
|
|
|
Kevin
|
Live vannuit Kaapstad. Er komt een livestream dus laat de wind maar komen. -update- Tevens wordt de handlepass misschien weer geschrapt. Is hier en daar wat onenigheid over...
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Ik vond die handlepass al te risicovol...en daarbij draait het niet om handle passes toch?
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Vind een handle pass niet nodig in dit event. Kijk als je nou een megaloop-handlepass doet zoals dat Hadlow filmpje dan is dat echt dikke bonus punten maar dit event draait juist om hoog en hard. Dat kan ook met een handlepass maar zo'n specifieke wakestyle move als criteria te houden past niet bij dit event. Worden iig mooie beelden
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Kijk als je nou een megaloop-handlepass doet zoals dat Hadlow filmpje dan is dat echt dikke bonus punten Het idee was ook om dat soort passes te pushen, niet de 'lage' wakestyletricks.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Mjah, daar zit echter zoveel risico aan en lang niet iedereen kan/durft dat, zou wel goed zijn als ze dat schrappen, laat het lekker aan de riders zelf zeg ik.
|
|
|
pimpoldi
|
En toch zou dat wel als een trigger moeten werken zodat andere mensen dat ook gaan oefenen Als jij een dikke megaloop HP doet heb je gewoon nog dikkere ballen dan de rest! Uiteraard vind ik een hogere megaloop met de kite laag ook heeel gaaf om te zien
|
|
|
Kevin
|
Ik denk als de wind aan is er ook echt wel het een en ander aan nieuwe variaties gedaan gaat worden. Alleen de nadruk ligt op het moment nog te erg dat er een hp in je heat moet.
Wat iedereen van de riders wel wilt (dus ik ook) is gewoon het dikste van kiteboarden laten zien en als je een megaloop hp doet denk ik dat diegene ook echt wel de meeste kans maakt om king of the air te worden!!!
Maar goed voorlopig is woensdag en donderdag de wind weer minder geworden maar lijkt nu Zaterdag de dag te gaan worden.....
|
|
|
Erik@Spijk
Logs: 0 | 459 uur
|
Zaterdag is ook de betere dag voor de online kijkers. Heb tijdens de afgelopen nederlandse versie er met plezier naar gekeken.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Om het dit jaar nog spectaculairder te maken word er van de riders verwacht dat ze er minimaal een pass op big-air hoogte uit gooien. Met een pass bedoel je handle pass ?? Met zoveel Nederlanders erbij moet het natuurlijk een Dutchie worden die de prijs gaat winnen, succes, gaste
|
|
|
tgroot
|
poeeeee Kevin L krijgt het meteen zwaar . .
|
|
|
Kevin
|
Zo vanmorgen met alle riders de regels nog eens doorgenomen.
Het gaat tijdens het event er nu gewoon om dat de persoon die de beste indruk in een heat achterlaat door gaat naar de volgende ronde. Of dit d.m.v. een megaloop 3, huge megaloop of huge boardoff is maakt niet heel veel uit.
De bedoeling is dat we allemaal zo hard en extreem mogelijk gaan om het kiten naar een nieuw niveau te tillen! Dit belooft dus zeker hele dikke actie te worden!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Laat ze wat zien Kevin, vorige keer bij de megaloop challenge kon je niet helemaal voluit gaan leek het !
|
|
|