Even bij de NKV neerleggen: alsof de nederlandse voetbalbond voor elke vereniging aan de slag zou gaan voor een extra veld... of zwembond voor elk gemeentelijk zwembad kan gaan lobbyen..?
Beste MRGee, kan zijn dat MR in je avatar een titel verbergt en misschien wel een titel mbt bestuurlijk recht... prachtig, maar aangezien je nog geen 10 bijdrages hebt geleverd zou ik je vriendleijk doch dringend willen verwijzen om eerst op dit gebied de materie rond het NKV met derde partijen van de laatste 3 jaren te lezen en m.n. al het werk dat Tom Rothmans heeft geleverd.
Denk je nu werkelijk dat ieder singulaire vraag/brief aangeleverd bij een bestuur van een gemeente of natuurbeheer het effect bewerkstelligt als die van de partijen die al jaren als volwaardig gesprekspartner rond de tafel zitten??
Neem anders zelf contact op als je zo goed de wegen weet te beschrijven. De praktijk zal je leren dat je iig in een molen terecht komt die bureaucratie heet. En zelfs als je de mensen achter deze visie weet te benaderen, zul je NOOIT een definitief uitsluitsel per direct weten te bemachtigen , OMDAT deze mensen geen uitsluitsel kunnen geven. Zoals ik al eerder heb gemeld gaat het hier om een visie.
Zoals je misschien weet, bestaat er er iets als Natura2000. ook daar zitten meerdere partijen aan tafel die hier niet 1x over praten en de besluiten er even doorheen bonjouren.
Het is vrij kortzichtig hoe je hier even wil laten blijken hoe jij dit ontbrekende antwoord op tafel denkt te krijgen. 'Een visie is nog niet een omzetting ervan en zeker niet gelijk het fiat wat verkregen moet worden via Provinciale Staten van Noord Holland..'
Natuurlijk moet je niet blijven wachten, maar denk je nu heus dat het NKV die zich al jaren inzet voor alle NL spots hier niks van weet of het langs zich heen laat gaan!?!?!? Kom op, word wakker en informeer je eerst via o.a. dit forum waar geregeld topics hierover beschreven staan waar al jaren regiovertegenwoordigers zich met deze thematiek bezig houden.
Theo (Teigetje) heeft juist goed gehandeld door het neer te leggen bij het NKV. Waarschijnlijk komt het daar bij Hans van der Hulst, regiocoördinator NKV, terecht die met deze partijen veelvuldig om de tafel zit dan wel weet hij het aan de desbetreffende rediovertegenwoordiger door te zetten...
Maar wie ben ik, misschien heb jij 'toverkrachten' en weet jij volgende week ons op KiteHigh te verassen met de finale goedgekeurde (!) plannen van Natuurbeheer die daadwerkelijk omgezet zullen worden... (los van gemeentes en Provinciale Staten die zich hier nog over moeten buigen en beslissen, Natuurbeheer zal zich hoeden jou nu die info te geven, het enige wat ze je kunnen aanreiken is deze info en kustlijn kaartjes...). Of Natuurbeheer pleegt politiek, hangt te ver uit het raam en vertelt je een mooi verhaal zoals zij het graag zouden willen zien. Maar wat heb jij daaraan?
En denk je nu werkelijk dat alleen bij IJmuiden en Hargen dit plan/visie doorgezet zal kunnen worden om als enige overgebleven kitespots van Noord Hollandse kust door te laten gaan? Imho hebben ze gewoon iets te weinig icoontjes geplaatst, want alleen al om het feit dat gedoogzones voor watersport alleen weggehaald kunnen worden als er een fatsoenlijk alternatief wordt geboden, zou hier de visie van natuurbeheer in de weg staan.
MrGee, ik laat me graag beleren