Bram Wilbrink
|
Bij Workum heeft iemand een nieuwe meter geplaatst. Nu moeten we kaartjes kopen. Tot het moment dat iemand hem weer volpurt. (geschokt_kitesmiley) Dan hoeven we geen kaartjes te kopen maar als iemand dan weer een nieuwe meter plaatst, moeten wij ook weer kaartjes kopen.
|
|
|
Bram Wilbrink
|
te lang niet gekite.. MAAR KEES bedankt voor het repareren SUPERRRR netjes goed goedkoop en snel TOPPIE
|
|
|
fremabo
|
Op Workum toen les gehad, maar nog nooit geen geld ergens ingegooid, Las dus dat het nu wel moest. Maar goed als ik zondag daar wel naar toe ga heb ik altijd een pur-pistool (bus) in mijn bus liggen wie deze dan wil lenen, prima.
Eerst maar eens kijken wat de voorspellingen gaan doen.
|
|
|
Jordi_1990
|
haha wind komt wel fred! big air time haha
|
|
|
piede
|
Als de wind voor woensdag zo blijft...... Lekker hakken na een schijt tentamen. Jaja, ik heb tentamens waar je moet kunnen laten zien of je voldoende in staat bent om in alle gewenste vormen te kunnen schijten....
Volgende week vrijdag dan die Toeter (allias de Bugel) maar es van binnen bekijken?
|
|
|
Steven
|
Ik heb te koop, een nieuw Nobile board 666 waarscheinlijk '07 kan ook '08 worden. Vinnen en voetbanden zijn gebruikt. Prijs € 500,=
|
|
|
piede
|
Nieuw kun je hem nog 50 eu goedkoper krijgen..... PUSSY
|
|
|
Bram Wilbrink
|
de maat mischien nie onhandig om te weten of nog niet bekend?
|
|
|
jetzu
|
He steven weet je al waar je zelf mee gaat varen dan??
Als er genoeg mensen naar de toeter willen ben ik er zeker bij.
|
|
|
double_s
|
moeilijk moelijk moelijk zondag eindelijk weer eens wind als ik vrij ben en nu heb ik het te druk met verhuizen en dingen regelen maar misschien dat ik nog wel ff wat tijd kan vrij maken maar reken er niet op. iedereen die morgen gaat veel plezier.
|
|
|
Jacobus
|
We zullen aan je denken
|
|
|
|
|
Lude
|
nou ik zou een kaartje kopen, er wordt gecontroleerd!!!!1
Ok tnx dat ga ik mooi doen in t vervolg dus. Wie purt dat ding even snel vol dan? ;-) piede: sterkte, ik heb ze net achter de rug... tijd om keihard te ontstressen!
|
|
|
kitewouter
|
morgeeeennnn 19 knopen @ noord holllaaaannnddd! ff los.. nja als mn knieen het aan kunnen
|
|
|
Taco.
|
dikke wind, dus morgen Mirns? Warm soepje in de thermosfles...
|
|
|
Jacobus
|
Ga hoogst waarschijnlijk ook naar Mirns. Gertjan of Jetze, is een van jullie ook aanwezig? Ik wil de warroo 7m wel eens vasthouden (opgepompt in de lucht aan de lijntjes hangend).
|
|
|
Gertjan
|
Ja wij zijn er morgen ook om 11.00 uur ongeveer. Wordt weer gezellig in Mirns, is wel een half jaar geleden dat ik er voor het laatst was.
Jetzu 9.30 bij jou en om 10 uur bij carpoolplaats leek. ps. denk om de klok die een uur wordt verzet.
Jetzu heeft trouwens de 2007 en ik de 2006 waroo, Ben komt ook met een bow kite 8m.
|
|
|
jetzu
|
He halve, Ik zou als ik jou was even bellen voor je langs mijn huis rijdt. Ik heb namelijk vanavond een klein feestje.....
|
|
|
Jordi_1990
|
's nachts een man 's ochtends een man haha
|
|
|
jetzu
|
Ja zal wel. Je mag zeker zelf nog geen alcohol drinken? (geschokt_kitesmiley)
|
|
|
|
double_s
|
17, wel dus
maar doet het niet hahahaha
|
|
|
Jordi_1990
|
achja heb wel eens een feestje... maar meestal spaar ik mn geld op voor kites, uitgaan zit dan niet in het budget... bovendien vind ik er geen ruk aan...
|
|
|