Jordi_1990
|
dus? ik spaar voor een 8, ik surf al 5 jaar... daar spaar ik ook voor
|
|
|
double_s
|
ik d8 dat je al een 8 had gekocht
|
|
|
Jordi_1990
|
ja maar de laatste centjes moeten nog betaald worden
|
|
|
double_s
|
dan heb je hem oook nog niet ja 2 week geleden zeg je dat je hem hebt
|
|
|
Lude
|
's nachts een man 's ochtends een man haha
Ik ben meer voor snachts een man en sochtends uitslapen ;-) Ik ga nu mn spullen pakken en om 10 uur pik ik iemand op. Nog even overleggen of het mirns of workum wordt
|
|
|
Jimmy
|
Was gister wel een lekker dagje op Mirns. Alleen was de wind zachter dan voorspeld was.
|
|
|
big_ben_lair
|
jah de 8 was niet nodig, soms miste ik de 13 zelfs :<
|
|
|
Jordi_1990
|
ik had het wel lekker met een 8 anders, alleen tussen de vlagen door had ik soms een 12 kunnen hebben haha
|
|
|
Lude
|
Op workum had ik mn handen wel vol aan mn 9 waroo, en dat met 95kg en een 130 boardje Heb me super vermaakt, als het nu gaat vriezen dat het kraakt vind ik het prima!! Maar hopelijk komen er nog een paar van dit soort dagen aan!!!
|
|
|
kitewouter
|
haha Ben, tjek mn profielplaatje! Was het goed @ Workum gister? Heb gister rustig gevaren op wijk aan zee tussen plankzeilers. Ff weer proberen na een week rust ivm mn kniebanden
|
|
|
peter.
|
woensdag nog mensen kiten??? word gek van windfinder
|
|
|
Jimmy
|
Ik ga misschien woensdag met Benjamin
|
|
|
Lude
|
Was het goed @ Workum gister? Heb gister rustig gevaren op wijk aan zee tussen plankzeilers. Ff weer proberen na een week rust ivm mn kniebanden
Ja was echt heerlijk, hele constante wind en best wel wat water. Alleen een beetje aan de drukke kant op een gegeven moment.
|
|
|
Taco.
|
Wie zijn jullie toch allemaal?
|
|
|
peter.
|
beste taco
ik ben peter 20 jaar oud woon in heerenveen kite nu bijna 2 jaar, bak er niks van altijd mijn lijnen bij anderen door de lijnen mijn beste truckje tot nu toe is too side varen
vaar het meest op workum.
|
|
|
big_ben_lair
|
haha Ben, tjek mn profielplaatje! Was het goed @ Workum gister? Heb gister rustig gevaren op wijk aan zee tussen plankzeilers. Ff weer proberen na een week rust ivm mn kniebanden
toppie
|
|
|
big_ben_lair
|
beste taco
ik ben Ben 27 jaar oud woon in Noordbroek kite nu iets meer dan 1 jaar, kiteloopen, f16's en raily to blind is een eitje! mijn beste truckje tot nu toe is deathman
vaar het meest op Tjeukemeer.
|
|
|
Jacobus
|
Beste Taco,
Ik ben 28 jaar jong Woon in Leeuwarden Kite nu dik 1,5 jaar Back mobe, handle passes, F16's... done that been there Beste truckje is backroll
Vaar het meest op Workum, Kornwederzand
|
|
|
Jacobus
|
Was het goed @ Workum gister? Heb gister rustig gevaren op wijk aan zee tussen plankzeilers. Ff weer proberen na een week rust ivm mn kniebanden
Ja was echt heerlijk, hele constante wind en best wel wat water. Alleen een beetje aan de drukke kant op een gegeven moment. Constante wind? Was super vlagerig. Ik moest keihard werken met de 12. Later met de 9 gevaren en was wel lekker.
|
|
|
|
Joystick
|
Als er beetje wind wind is wil ik woensdag zeker gaan varen. Gaan er mensen naar Mirns?
|
|
|
piede
|
Beste Taco,
ik ben Piet Diepvries, Ik kite vooral op Fuerte, en je kunt me herkennen aan de crossbow van Cabrinta, de uberbow der bows. Zo nu en dan verlaag ik met tot het niveau van het ijselmeer. Mijn beste trick: Met 5(!) lijnen een vlieger van wel 9m2 in de lucht houden zonder kijken....
|
|
|
Jordi_1990
|
ik ben Jordi ik kite op workum en mirns (wil ook het zuidlaardermeer gaan temmen) ik kite met een naish aero II 12 meter beste trick: ongeleid projectiel spelen ter land ter water en ter lucht haha
|
|
|
kitewouter
|
waarom wil je weten wie idereen is? wie ben jezelf..
|
|
|