Krizze
|
Gewoon een mooi ondergesneeuwd weiland nemen die je op je weg tegenkomt, de boeren vinden het toch allemaal hardstikke tof Denk dat ik morgen wel weer op zweefvliegveld Veendam te vinden ben, maar heb vannacht wel 'n personeelsuitje in uitgeest ........ dus laat ik maar niet te hard roepen gheheheh
|
|
|
skyhigh as a
|
wegwezen Krizze, je blijft maar lekker in bed met je doene kop!!
heb nou eindelijk je skies en nou zalk ze gebruiken ook
WAAR IS NOU EEN ZUGGIE WIND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Lude
|
Bij gebrek aan wind net maar even op de kardinge bult lopen klooien, best lastig snowboarden zonder vlieger ;-)
Ook leuk zo'n snowboard als slee...
|
|
|
patricks
|
Morgen ook maar eens los:D Net een board gehaald!:D
|
|
|
Walt0r
|
morgen dikke wind en nieuwe sneeuw .....
dus morgen weer los!
|
|
|
Jelke
|
ben hier nu ook compleet, vandaag waren ze aan het zweefvliegen @ veendam.
Maar morgen zouden ze er niet zijn.
|
|
|
jetzu
|
Hoe lijkt het met de sneeuwhoogte in lauwersoog? Heb namelijk een snowboard die ik niet wil verbibsen omdat er te weinig sneeuw ligt.
|
|
|
piede
|
Had een paar mooie krassen van lauwersoog
|
|
|
Walt0r
|
ik heb mijn belag ook al moeten vullen met kaarsje... maar is het daar bij lau beter dan veendam?
|
|
|
jaapd
|
Kan je waxen met een gewone kaars? Gisteren op Loog net genoeg wind om je rakjes te varen en zo nu en dan over een heuveltje heen met veel moeite. Er steken wel grassprietjes boven de sneeuw uit hier en daar. Volgens knmi was er wel veel bijgevallen vannacht daar. Waar gaat iedereen straks heen? Zou de noordkant van het paterwoldsemeer ruim genoeg zijn? Zernike met zuid? of toch Loog Net even buiten geweest: 5cm verse sneeuw met kans op sneeuwduinen, geen idee of alle wegen begaanbaar zijn...
|
|
|
|
Jelke
|
ik ga hier zo bij Hoogkerk eens kijken. veel veder word het niet want moet ik lopend met dit weer krijg ik de auto niet mee van m'n pa
|
|
|
patricks
|
ga zo bij marum even proberen
|
|
|
Walt0r
|
Kan je waxen met een gewone kaars?
neuh, belag repareren met zo'n reparatie kaarsje, had een gat erin. Maar in principe is snowboardwax gewoon paraffine met wat fluor erin. Wij gaan zo naar Veendam als het goed is
|
|
|
jaapd
|
Ik heb met een gewone kaars mijn skis gewaxt en dat ging goed!
Net een uur gesnowkite bij het Paterswoldse meer. Eigenlijk te weinig ruimte daar en te vlagerige wind maar ik was er toch en mijn auto stond vast. (ik had een schep mee voor dat geval)
Lekker sneeuw! Of lag dat aan mijn wax?
|
|
|
Gj
|
1 woord wat VET! vandaag was gruwlijk
|
|
|
Gj
|
Morgen weer?
Zou je die foto kunnen uploaden walter? Thanks!
|
|
|
KappuhH
|
Kan ik morgen met iemand meerijden vanuit de stad? 06tweenulvijfnul5566
|
|
|
|
piede
|
Hoe ziet het er uit voor vandaag? Misschien dat ik vanmiddag toch nog ff een uurtje weg kan om los te gaan. Moet er wel wind staan natuurlijk. Wie nog meer?
|
|
|
KappuhH
|
als er wind is wil ik wel ben over uur in groningen. Waar wil je gaan?
|
|
|
Gj
|
Arjen en Ik gaan niet meer, het waait niet hard genoeg woensdag ziet er top uit 20 knopen1
|
|
|
piede
|
Dan zou het event. lauwersoog worden, Meteo 24 geeft 14-19kn aan daar
|
|
|
KappuhH
|
Hmm lauwersoog is wel heel eind rijden en actueel en wind is minimaal. Ga denk ik maar studeren en dan woensdag maar eens kijken. Mocht je nog gaan doe dan maar even belletje dan bekijk ik het nog even. Had eigenlijk gehoopt op een sessie hier in de buurt.
|
|
|