AirtimeEddy
|
Vrijdag staat als optie!!! en je kites wil ik wel een keer proberen maar wel een beetje onopvallend!!!! hahahahaha Maar top dat ze bevallen krijg morgen mn test kite (Ocean Rodeo Rise ) verwacht ik ook veel van maar vergelijken kan geen kwaad dan weet je ook waar je het over hebt !!
|
|
|
-MAARTEN-
|
Hou wordt mit de droogpak posse?? D'r mot ja gekait word'n!
|
|
|
piede
|
Misschien zaterdag, morgen veel regen
|
|
|
Rofl
|
ik heb wel weer zin om te kaitn joah!:P alleen waar en wanneer?
|
|
|
|
Geronimo79
|
Ik wil ook wel.. twijfel alleen over hoe verstandig et is in wetsuit...
|
|
|
wittie
|
Hoe verstandig?
Gewoon niet verstandig! Wordt 5 tot 10 cm sneeuw verwacht. Dat wordt toch een droogpak aanschaffen.
|
|
|
Lude
|
piede, al met je commandopak het water op geweest?
|
|
|
piede
|
nope
|
|
|
Bram Wilbrink
|
gwoon met wetsuit !! ga mijn best doen erbij te zijn.
|
|
|
piede
|
Morgen meer mensen vanuit grunn?
|
|
|
KappuhH
|
Net thuis. Wel uurtje gevaren maar daarna door de sneeuw het water afgejaagd. En dan is het vrij frisjes om om te kleden
|
|
|
-MAARTEN-
|
Ook net terug! Wind was matig en klote sneeuw....maar toch een uurtje gevaren in wetsuit (shortie + wetsuit). Was te doen, maar wel afzien met omkleden. Misschien morgen nog even vanuit Groningen, maar dan moet het wel beter weer zijn (wind en geen sneeuw)...
|
|
|
-MAARTEN-
|
Morgen meer mensen vanuit grunn?
Ga zometeen nog wel even naar Loog! Kituuuhh! Piede: wou je eventueel meerijden vanuit Groningen?
|
|
|
Rofl
|
vandaag nog mensen?
|
|
|
|
-MAARTEN-
|
rond 13.00 uur zijn wij @ Loog
|
|
|
AirtimeEddy
|
Grrrrrrrrrrrrrrrrr zaterdag de hele dag binnen aan het werk geweest had ik al toegezegd
En Maarten vrijdag voor jan met de korte achternaam naar loog gereden had de camera mee dacht kan nog wel ff wat foto's maken voor je site je nam de telniet op dus ik dacht die is nog aan het rakken VET KLOTE nu weer wachten op de wind om mn testkite aan de tand te voelen
|
|
|
martimor
|
Ik wil wel maar mijn thermo onderbroek heeft gaten gewoon aandoen, en gaten dichtplakken met ducktape zaterdag nog ff uur in termunten bezig geweest. wou wel langer, maar m`n vingers troken het niet meer
|
|
|
Lude
|
Bikkels!! Ik heb zin in lauwersoog met 25graden op een doordeweekse avond!!
|
|
|
Walt0r
|
heb zin in lau vanmiddag misschien trekt de wind nog wel wat aan lat0r
|
|
|
Lude
|
Nah daar heb ik geen zin in voor mijzelf moet de lucht-temp toch wel richting de 10graden zijn, ben een pussy
|
|
|
Jelke
|
Gewoon naar de sneeuw gaan jongens, Ben dit weekend mee geweest met een tripje van Kitemobile naar Feldberg Snowkiten.
Want een gekte was dat zeg ! en die locatie echt super ! Zaterdag nog even +/- 30cm verse poeder ! Zondag waaide het te hard boven op de berg toen zijn we naar een andere locatie geweest iets vlakker maar groot ! zie de foto's maar
|
|
|
|