piede
|
He's alive!! Onze kock! Alles goed Peter?
|
|
|
|
Lude
|
hopelijk zondag klein beetje droog af en toe, weer vette zin om naar lauwersoog te gaan!
|
|
|
patricks
|
wie gaat morgen en overmorgen kiten en waar?
ik ga voor het eerst dit jaar ook maar weer eens los:)
Ik ga zaterdag als de wind aan blijft
|
|
|
|
|
-MAARTEN-
|
Ga rond 12 uur richting Workie!!! Zondag misschien ff checken @ Loog als er wind is (wil nog weleens wijzigen de afgelopen tijd)
|
|
|
peter.
|
He's alive!! Onze kock! Alles goed Peter?
jah gaat lekker:) net ons huis helemaal klaar dus nu weer tijd om te kiten!!! ik ga morgen naar workum tot dan:)
|
|
|
skyhigh as a
|
van 15.00 tot 17.00 pauze, dus nog eeum knalle op zuidje alst nog waait KITEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Benjooh
|
En dan waait het vandaag gewoon wel ineens
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Yeahaaaa t'kon beter maar was ook weer niet slecht. Jammer dat er maar goed 30 minuten dikke 15 kn was voorspelling klopt weer geen hol van, toch was Workie nog minimaal top. Hee dudes, Wallie, Marty en Pieteeuur hebben jullie nog kunnen knalluuuuh'n. Komt er zondag nou een dikke poeste wind
|
|
|
-MAARTEN-
|
Was een beetje een pussy windje...maar wel ff kunnen varen. Low-end van de kite kunnen testen
|
|
|
martimor
|
nee man, werk morgen maar even bij zuidlaarder kijken. 13/14 knopen kijk morgen wel even hoelaat ik die kant op ga.
|
|
|
LamiKaze
|
Volgens mij is de wind verder ingekakt, voorspelling WindGuru en WindFinder klopte geen snars van "damned". Suudloarder Lake, wordt ook niets morgen heur Martie whahahaha. Tenzij Banzai Rico vandaag nog wat spannends beleefd heeft.
|
|
|
Geronimo79
|
Wooohooooo kan ook bij de droogpakposse.. nu et niet meer nodig is heb ik dan eindelijk een droogpak En lekker anders als de rest. Ist morgen nog wat? hoorde van iemand dat almere 20 knoopjes verwacht...
|
|
|
KappuhH
|
Wooohooooo kan ook bij de droogpakposse.. nu et niet meer nodig is heb ik dan eindelijk een droogpak En lekker anders als de rest. Ist morgen nog wat? hoorde van iemand dat almere 20 knoopjes verwacht... Droogpakkie is nog steeds gewoon lekker comfortabel hoor Mirns verwacht morgen zelfs 24 knopen
|
|
|
keessie
|
Ik ga met bram naar het ijsselmeer... knalleeeehhh
|
|
|
Walt0r
|
Heuh, was lekk0r gisteren Ik dacht dat Lamikaze nog het water op kwam, maar het was een duitser met een bandit die ook net zo lelijk was.....ik vond het al zo raar dat hij niet terug roepte :D Maar geen dikke bak wind maar wel erg lekker gevaren net genoeg om beetje hoogte te houden. Maar erg gezellig met nootjes en een biertje erbij. lat0r~!
|
|
|
martimor
|
ik rij over een uurtje naar zuidlaarder. nog even proberen een uurtje of 2 te varen. (misschien tegen beter weten in ) vanmiddag lijkt de wind echt in te kakken
|
|
|
LamiKaze
|
Ik dacht dat Lamikaze nog het water op kwam, maar het was een duitser met een bandit die ook net zo lelijk was.....ik vond het al zo raar dat hij niet terug roepte Maar geen dikke bak wind maar wel erg lekker gevaren net genoeg om beetje hoogte te houden. Maar erg gezellig met nootjes en een biertje erbij. Eeeeuh mien jong "net zo lelijk" doe enorme augurke volgende keer verzoep ik die doar whahahaha By the way wat's going up sundag, wordt het denn Lauwie of weer Workie
|
|
|
|
skyhigh as a
|
ik wil zo ook nog effe koekeloeren op zuidje! wie nog meer?
was gister best aardig, achterin was er goeie wind waark nog lekkere sprongen heb kunnen maken, was toch eeum mooi voorn pauze.
heb nog eeum kiteloop onefooter geoefend, maar de landing zit er nog nie helemaal in gheheh
|
|
|
jaapd
|
Ga zo ook even daar heen, 1e keer water dit jaar.
|
|
|
|