|
martimor
|
op lauwersoog? was 8-10 kn, met af en toe genoeg om net hoogte te lopen. dus niets zeg maar, maar mijn maat heeft wel zijn eerste meters weten te maken
|
|
|
|
|
Gertjan
|
Vanmiddag lauwersoog als ik windfinder moet geloven, vanaf uurtje of 16.00.
|
|
|
JeWeDe
Geen avatar
|
op lauwersoog? was 8-10 kn, met af en toe genoeg om net hoogte te lopen. dus niets zeg maar, maar mijn maat heeft wel zijn eerste meters weten te maken
ok niets gemist dus, maar wel chill dat je maat ook een beetje heeft gevaren!
|
|
|
JeWeDe
Geen avatar
|
WF geeft maar 14 a 15 kn aan das ook niet veel of wel. dat wordt als een tulai liggen bakken.
|
|
|
Geronimo79
|
Wind is nu al harder dan voorspeld. delfzijk is nu 12/18 dus trekt nog wel even aan.
|
|
|
CeesV
|
Rond een uur of 4 aanwezig bij lóog!
|
|
|
skyhigh as a
|
was weer effe een dikke sessie met veel zon op de knikker!!! heerlijk!!
|
|
|
Mark04
|
Hoe was de waterstand? Wil maandagavond naar Lauwersoog, maar moet er wel voldoende water zijn natuurlijk.
|
|
|
zjunnusun
|
Hoe was de waterstand? Wil maandagavond naar Lauwersoog, maar moet er wel voldoende water zijn natuurlijk.
dikke prima!
|
|
|
njitram
|
Wat gaat men vandaag doen? water is laat hoog, noord west
workum geen optie geen wind.
|
|
|
Verzet
|
Heerlijk sessie vandaag gehad op Lauwersoog. Veel meer wind dan verwacht en het zonnetje er bij!
|
|
|
skyhigh as a
|
hmmmmm..... dat wordt weer de hele dag wind kijken en me kapot ergeren op de steiger hoop rond 7uur erbij te zijn, maar denk beetje in de buurt, tenzij ik 5uur vrij ben (dan lauw) veel plezier gozerts en dames natuurlijk(waren der gister ongekend veel op lauw )
|
|
|
jetzu
|
Er waren gister idd veel, maar niet alleen dames....
|
|
|
Mark04
|
Als het zo door blijft waaien ben ik om 1730 op Lauwersoog. Veel eerder zal wel geen optie zijn qua waterstand.
|
|
|
Gertjan
|
Wat een dagje gister, hoop dat het vandaag weer zo mooi wordt.
Tot hoe laat wat er gisteravond wind?
|
|
|
njitram
|
Vandaag ook loog denk ik!
|
|
|
Benjooh
|
Ik hoop halverwege de middag aanwezig te zijn! Nu 18 a 19 knopen, als het komende uren zo blijft wordt het een topdag!
|
|
|
CeesV
|
Ik hoop halverwege de middag aanwezig te zijn! Nu 18 a 19 knopen, als het komende uren zo blijft wordt het een topdag! Maar het blijft niet zo waarschijnlijk, hij zal wat naar het noordwesten draaien en in kracht afnemen! Dus duimen dat er vanavond nog genoeg staat.
|
|
|
|
Benjooh
|
Voorspelling is idd dat die afneemt maarja... het blijft L'oog Ben dr iig optijd bij, dan maar een stukje wadlopen
|
|
|
Mark04
|
KNMI geeft nog maar 6 ms aan op Lauwersoog......
|
|
|