Lude
|
choppy, deepy en gusty Maarja dat is z'laardr ook (wel wat minder choppy)
|
|
|
Lude
|
haha, check mn nieuwe avatar niksvliegers!
|
|
|
piede
|
Er is wel een slappe lap te zien, maar een vlieger??
|
|
|
Lude
|
ja lage resolutie doet hem niet echt veel recht toekomen.... die slappe lap zit om mijn lijnen heen
|
|
|
|
martimor
|
lammikaze en ik gaan zo naar schildmeer. hoop dat het daar wel waait
|
|
|
|
Benjooh
|
Nog mensen naar lauwersoog vandaag? nu al een knoopie of 19
|
|
|
Melanie
|
pff eindelijk weer ff op het internet:S Morgen nog mensen richting loog?
|
|
|
martimor
|
Heerlijk nog even gevaren op schildmeer. Was gezellig.
|
|
|
|
KappuhH
|
Loog zou savonds kunnen maar de voorspellingen zijn niet echt optimaal voor savonds.Of anders smorgens richting IJsselmeer of Harlingen ofzo?
|
|
|
JeWeDe
Geen avatar
|
er zit te weinig noord in he, tis wel zonnig ik kijk nog even wat de wind doet!
|
|
|
keessie
|
Misschien ga ik zo naar Mirns. Even alles eraf varen. Staat volgens windfinder een wk 4. Bram en ik vertrekken net na 1uur vanuit Groningen
|
|
|
|
Benjooh
|
17 om 22 nu @ L'oog, ben dr tussen 3 en half 4
|
|
|
Gertjan
|
lauwersoog vanmiddag zoals het nu lijkt
|
|
|
tari-carnesir
Geen avatar
|
vanaf hoe laat kan je op lauwersoog?
Is er trouwens heel toevallig iemand die vanuit delfzijl gaat?
|
|
|
KappuhH
|
Vanaf half 5 ongeveer. Maar daarvoor moet je eerst gewoon een stukje wadlopen.
|
|
|
keessie
|
Ja Lauwersoog zou ook goed kunnen. Ik denk dat ik zo met Bram daar te vinden ben! ]
|
|
|
Verzet
|
Ben jij die jongen die gisteren (18 aug) zo gevaarlijk zijn kite (Naish uit 2006) aan het binnenhalen was op het water.. Gewoon alle lijnen om de bar wikkelen zonder hem op de 5th te laten of 1 stuurlijnen eerst oprollen... Ik zei gisteren nog tegen je "Op die manier kan het je leven kosten" en avonds lees ik het verschrikkelijke nieuws uit Schellinkhout. Zoals ik al zei moet je echt om een SLE/BOW kite gaan kijken want het gaat zo nog erg lang duren voor je fatsoenlijk kan varen en je bent een gevaar voor jezelf en anderen. Neem daarbij ook fatsoenlijk les want zo leer je jezelf veilig te redden!
|
|
|
keessie
|
Ben jij die jongen die gisteren (18 aug) zo gevaarlijk zijn kite (Naish uit 2006) aan het binnenhalen was op het water.. Gewoon alle lijnen om de bar wikkelen zonder hem op de 5th te laten of 1 stuurlijnen eerst oprollen... Ik zei gisteren nog tegen je "Op die manier kan het je leven kosten" en avonds lees ik het verschrikkelijke nieuws uit Schellinkhout. Zoals ik al zei moet je echt om een SLE/BOW kite gaan kijken want het gaat zo nog erg lang duren voor je fatsoenlijk kan varen en je bent een gevaar voor jezelf en anderen. Neem daarbij ook fatsoenlijk les want zo leer je jezelf veilig te redden! Ja inderdaad! Gertjan moet weer op les!!!! ;-) (ik denk dat je iemand anders bedoeld)
|
|
|
piede
|
Ja, nee, das duidelijk Gertjan. Die gast doet altijd net alsof hij het goed kan. Alsof hij er op zit. Neem een les man!!!
|
|
|
Verzet
|
Ben jij die jongen die gisteren (18 aug) zo gevaarlijk zijn kite (Naish uit 2006) aan het binnenhalen was op het water.. Gewoon alle lijnen om de bar wikkelen zonder hem op de 5th te laten of 1 stuurlijnen eerst oprollen... Ik zei gisteren nog tegen je "Op die manier kan het je leven kosten" en avonds lees ik het verschrikkelijke nieuws uit Schellinkhout. Zoals ik al zei moet je echt om een SLE/BOW kite gaan kijken want het gaat zo nog erg lang duren voor je fatsoenlijk kan varen en je bent een gevaar voor jezelf en anderen. Neem daarbij ook fatsoenlijk les want zo leer je jezelf veilig te redden! Ja inderdaad! Gertjan moet weer op les!!!! ;-) (ik denk dat je iemand anders bedoeld) Haha ik denk dat ik hier de verkeerde aanspreek, mijn excuses daarvoor. De kite op de afbeelding is namelijk dezelfde als waar die gast gister mee voer.
|
|
|