CeesV
|
Jeroen heeft gelijk, op extreem zonnige en warme dagen ligt het strand bij Meerwijck helemaal vol met badgasten en het water met bootjes en surfplanken. Dan kun je beter niet gaan kiten als je niet heel zeker bent dat je een eind het meer op kan gaan! Een ongeluk en met een beetje pech is het dan afgelopen met de pret!
|
|
|
Geronimo79
|
Yesss naar Fehmarn!!! En dan ben ik 2 weekjes in AMERIKA!!! DOEWIIIE
|
|
|
jetzu
|
2 weekjes maar? Ga je daar nog kiten? En waar ga je heen?
|
|
|
Goonie
|
Olah.. Was vandaag op lauwersoog en heb mijn pak licra en bordshort laten hangen.. Wie o wie heeft ze gevonden? Straks loop ik in mijn blote pi...el op fehrmann. Hahaha
|
|
|
daaf
Geen avatar
|
Yoo! Vroeg me af of er morgen mensen naar delfzijl gaan? Of juist Loog? Is het te doen om vanaf het busstation naar de spot te lopen? ben er nog niet geweest.
|
|
|
|
Benjooh
|
Yoo! Vroeg me af of er morgen mensen naar delfzijl gaan? Of juist Loog? Is het te doen om vanaf het busstation naar de spot te lopen? ben er nog niet geweest.
Bedoel je L'oog of Delfzijl? Delfzijl is prima te lopen vanaf het (bus)station, L'oog is echt te ver!
|
|
|
martimor
|
loog om 17.42 hoog. delfzijl om 19.13 hoog. kan wel maar is wel laat, vanaf 17.00 varen. loog betere optie.
Randy en ik zijn ook aanwezig morgen @ loog. @ daaf, we zijn er tegen 14.30 (lekker optijd), dus als je optijd een liftje wilt vanaf de bushalte, geef maar een gil.
|
|
|
daaf
Geen avatar
|
Ha martimor, als dat zou kunnen zou dat chill zijn. Hoe laat zal ik bij loog op de halte staan dan?
|
|
|
martimor
|
Hey daaf, no problemo. Mn dochter om 13:15 weer naar school brengen. Rond 14.30? Kijk maar even wat lukt. Nog tijd zat, we zijn aan de vroege kant. En waar is die halte, in loog zelf?
Kan je evt ook meenemen vanoaf stad... rij over groningen... Bel me anders even 0zes-2acht677vijf11 liefst na 13.15
|
|
|
Jimmy
|
Ik verwacht rond 3 uur vrij te zijn van school en race dan gelijk naar Loog.
|
|
|
Lude
|
Zoals het nu lijkt ga ik aan het eind van de dag ook even op loog kijken, uurtje of 6 klaar (even kijken of ik wat werk kan delegeren ; )
|
|
|
Goonie
|
Mocht er dan iemand mijn pak tegen komen? zou helemaal super zijn'....
|
|
|
martimor
|
@goonie, zal direct ff wat posten als ik daar ben.
|
|
|
RaileyRandy
|
jajo daar gaan we weer KITEN !!!
|
|
|
|
Goonie
|
@ martimor..... Klasse kerel. Wacht in vol verwachting..
|
|
|
martimor
|
sorry daaf, kan je niet vanaf grunnen mee nemen, maar wil je wel oppkikken van het busstation @loog. rij over een klein half uurtje weg.(uur rijden) bel maar ff
|
|
|
Dopperd
Geen avatar
|
Ben ook van de partij!
Rij over 15 min weg! 1,5 uur rijden! Je moet er wat voor over hebben!
Tot Straks!
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Jeroen en CeesV hebben gelijk: "Carefull is the word @ZLM". Gelukkig komt er weer wind aan: niet lullen, maar poetsen!
|
|
|
|
martimor
|
no problemos, was echt gruwelijk, hier ga ik zeker twee dagen last van hebben.
|
|
|
RaileyRandy
|
anders ik wel man,wat een vette sessie. en daar hoort spierpijn bij de 9m is geslaagd echt veel meters gemaakt. ik kan niet wachten tot de volgende sessie.
|
|
|
Gj
|
morgen ?
|
|
|