lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
en anders morgen lijkt er een kansje te zijn op wind voor mirns, let wel... het kan daar dan gigantisch druk zijn... weekenddag, wind en ZO.... staan garant voor drukte
|
|
|
|
peter.
|
ssssstt anders is het morgen ook zo druk op korn:P
|
|
|
|
|
|
Andrey
|
i would like to go kiting..... but don't know which spot is good. Please advice where Korn is. Thanks!!!
|
|
|
keessie
|
Hi Andrey,
Korn = Kornwerderzand, halfway the afsluitdijk!
|
|
|
leonmeijer
|
Gaat er morgen na 17.00uur nog iemand kiten hier in de buurt?
|
|
|
|
leonmeijer
|
volgens mij kan er gekite worden op lauwersoog vanaf uurtje of 18.00. Wie gaat er?
|
|
|
peter.
|
Misschien komen wij even
|
|
|
keessie
|
Ik ben er ook om 18.00. Helaas de auto al vol!
|
|
|
jasperjazzman
Geen avatar
|
Is Lauwersoog te doen met OZO? Zo ja, dan rij ik rond 19.00 uur die kant op vanuit Groningen, heb nog plek!
|
|
|
keessie
|
nou twas goed niks!
|
|
|
jasperjazzman
Geen avatar
|
nee zag t, toen ik (uiteindelijk pas na 7) van m'n werk wegreed gaf meteo24 nog maar 7 knopen, vlagen 14, dus heb t niet meer geprobeerd.
|
|
|
lowietje
|
iemand vanavond een nieuwe poging? ziet er tot nu toe goed uit. trouwens voor ijsselmeer ook redelijk, dus iemand die wil gaan? heb 2 plekjes vrij.
|
|
|
lowietje
|
laat dat ijsselmeer maar, 9-11 knopen op stavoren op moment. vanavond maar even afwachten loogje.
|
|
|
|
keessie
|
Volgens mij wordt het vandaag wel mooi. Ik ga om 5 uur naar Spot X
|
|
|
|
skyhigh as a
|
hahah mooi filmpie met goed commentaar!! als Krizz Fortuins hoar helemoal weg izz mot e oppazn voorn aansloag, net echt kerel mojuh watn tropisch daggie!! snelt wotter op, eeum kapot gaan met zero inspanning
|
|
|
leonmeijer
|
Beste toppers!
Wie is wel eens op Makkum geweest om te kiten? Mag ik daar nu ook kiten of is er een bepaalde tijd wanneer het wel of niet mag? Ik hoorde daar een keer iets over en ben er nog nooit geweest. Kornwerderzand ligt er volgens mij ook vlak in de buurt.
Wie kan mij van wat tips voorzien?
Groet,leon
|
|
|
martimor
|
hey Leon,
korn is opengesteld van 1 mei tot 1 oktober. makkum was dan altijd open van 1 oktober tot 1 mei. weet alleen niet of dat nog zo is...
|
|
|