terrorwally
Gast
|
wijk aan zee dik 18 knopen en mirns misschien 14 knopen hmmmmmmmm
|
|
|
wimmel
|
Hoi Kevin hoe laat ga je morgen? Ik ga morgen ook naat mirns en Arwi n ook maar Arwin moet om 6 uur terug zijn hoe laat wou jij terug dan anders wil ik wil met je mee rijden! groetjes Wim
|
|
|
Kevin
|
Ik ga met joost en martijn en die willen naar wijk aan zee en daar ben ik ook wel voor dus wordt geen mirns tenzij ik ze nog over weet te halen alleen dan zit de auto wel erg vol.
Later
|
|
|
wimmel
|
Oke misschien tot morgen dan en anders veel plezier op Wijk!
|
|
|
Vliegenaar
Geen avatar
|
wijk aan zee dik 18 knopen en mirns misschien 14 knopen hmmmmmmmm
Het schijnt morgen ook heel warm te worden dus met een beetje thermiek misschien wel 20knts.
|
|
|
Goonie
|
Gaan ze vandaag niet BAGGEREN op mirns??????
|
|
|
johan
|
Mirns was vandaag weer Heerlijk. Hele dag in shorty, aan het eind van de middag zo rond 17.00 trok de wind enorm aan. Helaas was niet iedereen daar op bedacht, want ik zag 1 kiter over de stenen getrokken worden, een voorbijganger kon zijn kite nog pakken. Het zag er niet lekker uit. Even later crashte de volgende kite op de kant en het zou niet de laatste zijn. Waarom blijven ze niet op veilige afstand van de kant? En die safety, die is er niet voor niets, gebruikt hem dan ook als je kite bezerk gaat
|
|
|
bigsteef
|
nope ze zijn niet aan het baggeren geweest was weer een mooie middag op het einde een snoeiharde zwster morgen ook nog mensen naar mirns
|
|
|
|
terrorwally
Gast
|
wind is helemaal weg voor vandaag?
|
|
|
bigsteef
|
staat nu 10 om 14 knopen nog een beetje er bij en we gaan weer lekker los op mirns
|
|
|
Henning
|
Mirns was vandaag weer Heerlijk. Hele dag in shorty, aan het eind van de middag zo rond 17.00 trok de wind enorm aan. Helaas was niet iedereen daar op bedacht, want ik zag 1 kiter over de stenen getrokken worden, een voorbijganger kon zijn kite nog pakken. Het zag er niet lekker uit. Even later crashte de volgende kite op de kant en het zou niet de laatste zijn. Waarom blijven ze niet op veilige afstand van de kant? En die safety, die is er niet voor niets, gebruikt hem dan ook als je kite bezerk gaat Mja... Meneer lag idd op het basalt, paar dikke bloeduitstortingen in z;n arm etc. maar wat me achteraf toch enigszins verbraaste: Waarom trek je niet je laatste saftey los als je op het basalt ligt. Die werd pas getrokken nadat de kite werd aangepakt. (de primary was al wel getrokken) Boeie die kite toch, dat komt wel goed. Maar als die kite opeens wind pakt en je gaat er alsnog achteraan met als gevolg een ferme klap op je schedel piep je wel anders. Meneer 2 was met een zachte Rhino 14, die bijna weer de lucht in getrokken zou worden. Daar hebben we hem maar even van weerhouden.
|
|
|
Idefixe
|
vandaag was helemaal lekker. Einde vd middag ging die nog ff lekker aan dan Het was met recht een TOP weekend
|
|
|
Bummer
|
Ook van de zondag werd ik blij. Inderdaad topweekend. We Want More......
|
|
|
Idefixe
|
welke (overigens zeer charmante ) dame stond gisterenmiddag @ Mirns foto's te maken? Komen deze nog ergens online?
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Hee jongens kon er niet bij zijn dit weekend ,want ik ben papa geworden van een mooie kleine jongen zijn naam is Jesper het gaat heel goed met hem als je foto wil zien ik heb een topic aangemaakt Ik las dat het een heerlijk weekend is geweest kwa WOEI , hellaas ik had belangrijkere aan mijn hoofd dus volgende keer maar weer Latersssssssssssss!
|
|
|
Langbeest
|
He top man, dan heb je inderdaad wat anders aan je hoofd. Veel geluk
|
|
|
Bummer
|
Shockman, Van harte gefeliciteerd !!!! Succes met de komende nachten.... Tot binnenkort op Mirns
|
|
|
Idefixe
|
van harte Shockman! We gaan je wel weer aan het water zien dan
|
|
|
naja
|
Gefeliciteer shocman,en veel geluk samen toe gewenst. Za. was weer een feest,zo. heb ik me ook goed vermaakt met de 14m. en kon het ma. ook niet laten en heb heerlijk met de 14m. gebeuld van ca. 13:30-16:00 lekker in vorm nu.
|
|
|
terrorwally
Gast
|
wanneer komt de video uit van zaterdag was iemand die aan het filmen was.
|
|
|
henkert
Geen avatar
|
wanneer komt de video uit van zaterdag was iemand die aan het filmen was. Waar en hoe laat was diegene aan het filmen?
|
|
|
Henning
|
Euh.... volgens mij was HJ11 de man die gefilmd en gefotografeerd werd (Een naishkite + zeeko baord meede ik). Stond iemand rechts vrij aant begin int water met eem camera en een dame met canon camera + bijbehorend L-glas op het dijkje.
Ik heb daar ook nog even gestaan, maar het was veeeel te druk om wat leuks te kunnen schieten.
|
|
|
bigsteef
|
ik heb zaterdag aan het filmen geweest en zondag ook ff maak wel een leuk filmpje van het heleweekend mirns misch volgende week klaar moet em nog ff maken
greets stefan
|
|
|