Bummer
|
Goonie beterschap!!! Snel weer terug naar Nederland...
|
|
|
naja
|
Hoop dat je dit kan lezen Sietse, beterschap man,hou je taai.
|
|
|
Idefixe
|
Jow. Ik heb nog heftig geprobeerd om the Goonie te pakken te krijgen maar z'n mobiel staat dus uit...... FF afwachten en Sietse als je dit leest: Beterschap gozer! Mirns was wel lekker vandaag. Ik zat af en toe wel in high-end van de 11 vandaag D'r zaten weer flinke hoge jetzers tussen dan. Het leek erop dat G.J. & Kevin bezig waren met een onderlinge loopcontest. Hoog , hoger het hoogste.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Beterschap Sietze. Ik heb je ff een sms gestuurd en hoop je snel weer op het water te zien.
Hij was inderdaad erg lekker vandaag. FF de nieuwe 9m2 Zeeko kunnen testen.
Helaas moest ik om 16.00uur weer weg ivm mijn nachtdiensten.
|
|
|
KappuhH
|
Beterschap Sietze!
|
|
|
Kevin
|
Mirns was wel lekker vandaag. Ik zat af en toe wel in high-end van de 11 vandaag D'r zaten weer flinke hoge jetzers tussen dan. Het leek erop dat G.J. & Kevin bezig waren met een onderlinge loopcontest. Hoog , hoger het hoogste. Haha ja zeker een loopcontest morgen de wakestyle battle @ workum
|
|
|
Kevin
|
Oja was iemand in het water foto's aant maken heten tom alleen ben ik vergeten mijn email aan hem te geven Was een andere Tom dan Idefixe
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Oja was iemand in het water foto's aant maken heten tom alleen ben ik vergeten mijn email aan hem te geven Was een andere Tom dan Idefixe Volgens mij was ik de enige die gisteren in het water ston om foto's te maken maar ik heet geen Tom... Ik heb nog wel een foto vanaf de kant gemaakt van je loop !!! Wordt vervolgd.....
|
|
|
Kevin
|
Nee was nog iemand die heel even het water in ging om fotos te maken en die liet ze vervolgens op de kant aan mij zie en die waren best wel vet dus als iemand weet wie het was?
|
|
|
Hein
|
Is Mirns goed te varen vandaag met voorspelling van WNW wind?
|
|
|
|
vissie
|
grr ik wil ook
|
|
|
vissie
|
Sietse.beterschap!
|
|
|
|
Idefixe
|
tjonge jonge:
teletekst 707 WIND: Landinwaarts eerst ZW 7-10 kn, geleidelijk W 10-14 kn, tegen de avond krimpend naar ZW en afnemend naar 4-8 kn. Aan zee en boven het IJsselmeer W 14-20 kn, tegen de avond krimpend naar ZW 10-17 kn.
Moeten we morgen weer! pffffffff
|
|
|
Kevin
|
Das vervelend zeg 2 keer 7m sessie komt er dan nu ook nog een 9m sessie langs dit weekend
|
|
|
Idefixe
|
ik rijd zo naar Wijk
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Gister middag een lekkere sessie gehad op mirns (wendy_kitesmiley)ik wist niet dat ik zooooo hoog kon springen met mijn LF Hifi 9m De woei was voor in bij het strand fucking vlaggerig niet normaal ,maar verder was het TOP Er was ook weer een hielarische moment met twee duitsers, de duitser met de Cult vloog dwars door de North Evo heen en bleef ff op een meter of 5 a 6 bover het water hangen tot dat ie los getrokken werd door de Cult, hij heeft veel geluk gehad het had raar kunnen aflopen
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Hoe zijn de vooruitzichten voor maandag? Misschien dat er in de middag nog wat wind op Wijk aan Zee te vinden is?
|
|
|
Idefixe
|
ik rijd zo naar Wijk Ga je vissen of wandelen ??? uurtje "gevaren" . Maar was verder wel gezellie.
|
|
|
KappuhH
|
@ kevin: volgens mij stond hij fotos te maken van die Hardboard jongens, zou je hun even moeten vragen.
|
|
|
Kevin
|
Heb jij een kitehigh naam dat ik die kan PM'en en hij heeft wel zeker fotos van mij want die liet die nog zien alleen ik ben weer vergeten mijn email aan hem door te geven zodat hij ze mij kon mailen. De fotograaf heten dus Tom (en nee niet idefixe) als iemand weet wie het is PM me Later
|
|
|
Idefixe
|
D'r stond laatst ook nog een uiterst charmante dame foto's te maken. Ik heb haar nog een mailadres gegeven maar op de één of andere manier werkt dat weer niet verdullie. Ze kende kitehigh wel: dus jongedame , als je dit leest graag even een PB tje want volgens mij heb ik een verkeerd mailadres gegeven.
|
|
|