Mirns, wie gaat er kiten

Langbeest

Antwoord #5300 September 22, 2009, 10:54:09
edit2Rapporteer  
McBridges zou toch naar Wijk gaan??????
Tenminste dat stond in zijn berichtje hier boven
Goonie

Antwoord #5301 September 22, 2009, 20:09:59
edit2Rapporteer  
He jongens... Happy Kiter is er weer.. Happy zeker te weten.. Ik ga van de week wel even een verslag schrijven van wat en hoe en bla bla.. Maar ik kan jullie wel vertellen dat ik met kippevel jullie reactie's zit te lezen. onwijs bedankt jongens en ik ga er voor knokken om aankomende zomer zeker weer 100 procent onder jullie te zijn.. verslag volgt van de week..

thanx aan jullie. TOP
LF Ruud

Logs: 0 | 35 uur
Antwoord #5302 September 22, 2009, 21:31:04
edit2Rapporteer  
@ Goonie
Eindelijk thuis kerel, van een bizar vakantie avontuur!
Mooi dat je kippevel krijgt want dat is een teken dat er met je meegeleeft wordt man ThumpsUp
Hey Sietze we bellen van de week nog wel ff oké

Groeten Ruud
(HJ) MINI-ME

Antwoord #5303 September 22, 2009, 21:59:04
edit2Rapporteer  
Welkom terug Sietze  ThumpsUp

@langbeest... Tja McBridges zei tegen mij dat hij op Mirns was en deed zelfs een live verslag van de wind maar heb hem daar ook nooit gezien... Zo onbetrouwbaar die gasten van tegenwoordig  Wink

Vandaag in iedergeval een perfecte sessie gehad.
Van 12.00 t/m 18.00 uur op het water gestaan en de wind was tussen de 18-22 knoop.
Helemaal top dus  YeSS

Tot de volgende
vissie

Antwoord #5304 September 23, 2009, 09:13:02
edit2Rapporteer  
Komt vandaag nog iemand langs zwolle die naar mirns gaat?
McBridges

Antwoord #5305 September 23, 2009, 15:56:55
edit2Rapporteer  
McBridges zou toch naar Wijk gaan??????
Tenminste dat stond in zijn berichtje hier boven

Niets zo veranderlijk als de mens zullen we maar zeggen  Roll Eyes, of eigenlijk beter; dochtertjelief bleek toch nog wel last van d'r schouder te hebben na haar wielrencrash dus voor mij persoonlijk kwam het beter uit naar Mirns...........
Sorry Langbeest, je miste me al?  InLove  Grin

@langbeest... Tja McBridges zei tegen mij dat hij op Mirns was en deed zelfs een live verslag van de wind maar heb hem daar ook nooit gezien... Zo onbetrouwbaar die gasten van tegenwoordig  Wink
V

Ik heb jouw wel gezien hoor HJ volgens mij, zover downwind dat het me een beetje te ver was om me helemaal van upwind even af te laten zakken.
Ben met je eens dat mijn GIFGROENE 13 m Waroo niet echt opvalt .......... brilletje misschien? Cool    Grin
('k zal je nog een keer "redden", anders had je nu nog in de file gestaan naar Wijk............. Wink)

@ Sietse: Yoh man, goed je weer "live" te horen, welkom thuis in ieder geval!  ThumpsUp 
Idefixe

Antwoord #5306 September 23, 2009, 16:23:01
edit2Rapporteer  
Maar ik kan jullie wel vertellen dat ik met kippevel jullie reactie's zit te lezen.
Hé Goonie: Weet je zeker dat ze die getransplanteerde huid van jou hebben afgehaald en niet toevallig van een afgekeurde soepk.....   
Ik ga je zien jongen  ThumpsUp
(HJ) MINI-ME

Antwoord #5307 September 23, 2009, 21:36:49
edit2Rapporteer  
McBridges... Ik had nog wel gekeken naar je groene Waroo maar zag alleen een 1 groen gekleurde waroo maar die was helemaal downwind bezig. Ongeveer thv het einde van de kitezone (geel gekleurde boei).
Ik had idd even de ruimte opgezocht en ben blij dat ik heb kunnen kiten ipv in de file te staan.
Wat een topdag  ThumpsUp
McBridges

Antwoord #5308 September 24, 2009, 07:10:13
edit2Rapporteer  
McBridges... Ik had nog wel gekeken naar je groene Waroo maar zag alleen een 1 groen gekleurde waroo maar die was helemaal downwind bezig. Ongeveer thv het einde van de kitezone (geel gekleurde boei).
Ik had idd even de ruimte opgezocht en ben blij dat ik heb kunnen kiten ipv in de file te staan.
Wat een topdag  ThumpsUp

Mmmh, ik zat juist upwind maar dan zal je wel tegen de zon in hebben gekeken.... Cool, 't is je vergeven hoor knul  InLove
Goonie

Antwoord #5309 September 24, 2009, 12:28:16
edit2Rapporteer  
Zo zie ik de foto's van de nieuwe ozone c4.. ik ga nog harder werken aan mijn fisio.. want daar wil ik wel heel erg graag onder hangen volgende zomer..

Wat betreft mijn verslag over de transplantatie kun je dat http://www.brandwonden.nl/forum/1_Brandwonden_Forum/6_Algemene_vragen_en_uitwisseling_van_ervaringen/707_21_2de_en_3_de_graads_na_bbq lezen. en voor de ramptoeristen staat er een link in het tweede bericht naar de niet al te fijne foto's.
vissie

Antwoord #5310 September 24, 2009, 12:32:39
edit2Rapporteer  
Hee sietse
Dan test ik die ozone graag met je mee!:)

Succes nog met herstel en tot snel op het water.

Het verhaal zegt genoeg.. Wat moet het naar geweest zijn voor je vriendin.
Groeten Rik
naja

Antwoord #5311 September 24, 2009, 12:51:40
edit2Rapporteer  
He jongens... Happy Kiter is er weer.. Happy zeker te weten.. Ik ga van de week wel even een verslag schrijven van wat en hoe en bla bla.. Maar ik kan jullie wel vertellen dat ik met kippevel jullie reactie's zit te lezen. onwijs bedankt jongens en ik ga er voor knokken om aankomende zomer zeker weer 100 procent onder jullie te zijn.. verslag volgt van de week..

thanx aan jullie. TOP
Goed dat je weer thuis bent Sietse en nu maar snel herstellen zodat je  er weer snel aktief bij kan zijn.
Gr.Rolf
LF Ruud

Antwoord #5312 September 24, 2009, 21:15:42
edit2Rapporteer  
Zo zie ik de foto's van de nieuwe ozone c4.. ik ga nog harder werken aan mijn fisio.. want daar wil ik wel heel erg graag onder hangen volgende zomer..

Wat betreft mijn verslag over de transplantatie kun je dat https://www.brandwonden.nl/forum/1_Brandwonden_Forum/6_Algemene_vragen_en_uitwisseling_van_ervaringen/707_21_2de_en_3_de_graads_na_bbq lezen. en voor de ramptoeristen staat er een link in het tweede bericht naar de niet al te fijne foto's.

Hey Sietze ik heb  het ff gelezen en de foto's bekeken en het was fucking heftig niet normaal
en die nieuwe huidtransplantatie die ze gedaan hebben ziet er heel mooi uit man ThumpsUp
De ozone C4 geef je je zelf toch kado met alles wat je heb mee gemaakt Grin en ja testen gaan we hem zeker doen want Job heeft hem dan wel in 2010 YeSS
Joosdo

Antwoord #5313 September 25, 2009, 20:58:52
edit2Rapporteer  
Niet voor zwakke magen die foto's.

En toch weer dat peukie d'r bij, dat doet het hem. ThumpsUp

Sterkte man, en gauw weer knallen!!!!!!!!!
LF Ruud

Antwoord #5314 September 25, 2009, 21:29:08
edit2Rapporteer  
F..K weer geen wind dit weekend ben wel weer aan een brutte sessie toe op mirns of ergens anders
nartuurlijk!!!!!!!!!!!!!
Of is er ergens anders iets leuks te doen in de no-woei dagen ThumpsUp
(HJ) MINI-ME

Antwoord #5315 September 25, 2009, 22:46:42
edit2Rapporteer  
Sietze... Heb je foto's bekeken.. Man dat ziet er heftig uit. Gelukkig geen verwondingen aan je gezicht.
Ik heb je pb gehad en hoop dat je er snel weer eens bij bent. Gewoon ff een bakkie doen bij Wiebe  ThumpsUp
Goonie

Antwoord #5316 September 26, 2009, 10:34:45
edit2Rapporteer  
zeker weten als ik hier lees dat iedereen naar mirns gaat dan kom ik zeker even langs om een bakkie een babbel en de rest.. haha... Wat betreft mijn gezicht.. ja daar heb ik echt wel een kruisje om geslagen toen ik alles wat ging beseffen. laat de winter alvast maar voor bij zijn... kan niet wachten
Idefixe

Antwoord #5317 September 27, 2009, 12:42:17
edit2Rapporteer  
Laten we hopen dat het zo uitkomt!
van de KNMI site:

zaterdag 03 oktober tot en met dinsdag 06 oktober 2009
Wisselvallig weer. In het weekend meer buien en veel wind. Temperaturen rond of net onder normale waarden voor de tijd van het jaar.
zondag 27 september 2009 12.30 uur
LF Ruud

Antwoord #5318 September 28, 2009, 18:08:38
edit2Rapporteer  
Heb er nu al zin in YeSS na drie weken niet kunnen ragge en ramme omdat er geen
WOEI was Undecided
KappuhH

Antwoord #5319 September 28, 2009, 18:39:09
edit2Rapporteer  
Zaterdag wordt dé dag van het jaar op Mirns. Lekkere woei, lekkere wind en nog in wetsuit zonder andere neopreen meuk. Straks weer droogpakje aan dus niet meer plassen op het water!
Idefixe

Antwoord #5320 September 28, 2009, 20:24:25
edit2Rapporteer  
Fehmarn dit weekend ook niet slecht.......
Men geeft nu overigens voor zaterdag echt een hele beste bak wind aan. Wordt straks weer een slachthuis: snoeiharde wind / regen , nat grasveldje ..........
 ListenToMe Rolf ik start jou NIET vanaf het grasveldje  schater
naja

Antwoord #5321 September 28, 2009, 20:59:23
edit2Rapporteer  
Fehmarn dit weekend ook niet slecht.......
Men geeft nu overigens voor zaterdag echt een hele beste bak wind aan. Wordt straks weer een slachthuis: snoeiharde wind / regen , nat grasveldje ..........
 ListenToMe Rolf ik start jou NIET vanaf het grasveldje  schater

Misschien met een soort uitgooi ankertje!
Eerst maar even wo.middag kijken,wellicht tot dan. Smiley
beachboy28

Antwoord #5322 September 28, 2009, 21:00:18
edit2Rapporteer  
 ThumpsUp
heb net een compleet nieuw setje gekocht bandit dos 7 en 10 en een nobile boardje t5 dus kan ik het mooi ff proberen  Smiley
Goonie

Antwoord #5323 September 28, 2009, 23:10:19
edit2Rapporteer  
gaaf man je gaat met een patatzak varen... zitten er ook van die mooie mayo gekleurde punten aan.. hi hi... ja sorry hoor ik kan het ff niet laten. en ach... ik ben verlopig toch niet op Mirns whahaha
(HJ) MINI-ME

Antwoord #5324 September 30, 2009, 01:37:31
edit2Rapporteer  
gaaf man je gaat met een patatzak varen... zitten er ook van die mooie mayo gekleurde punten aan.. hi hi... ja sorry hoor ik kan het ff niet laten. en ach... ik ben verlopig toch niet op Mirns whahaha

Sietze... we gaan niet cynische worden he. Ook met Heereveen komt het weer helemaal goed   Wink ThumpsUp

Gaan er donderdag nog gasten naar Zee?
Noord-West 16 knp.... Misschien iets voor IJmuiden?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.