|
Idefixe
|
Helaas werken..........
|
|
|
Joosdo
|
Als tie zuid blijft voor zaterdag ben ik ook weer eens van de partij.
Veels te lang geleden, zou ik het nog wel kunnen?
Mzzl Joost
|
|
|
Hattori Hanzo
|
voor mij is het ook al 4 weken terug damn.... komt telkens wat tussen....verplichtingen....griepje....
met een beetje geluk en wind morgen weer lekker het water op...
|
|
|
Swiftenaar
|
Zo wat was dat een lekkah dagje zeg zondag! niet te zuinig!
Vanmiddag nog mensen van plan om te gaan rocken die toevallig langs dronten komen?
Ciaoo
|
|
|
Hattori Hanzo
|
@swiftenaar....Ik vertrek over een minuut of 10 uit dronten....
Heb ik jou vaker gezien op Mirns?
|
|
|
|
Swiftenaar
|
ben joost, dus weet niet of jij marcel bent?
|
|
|
mart
|
morgen nog mensen op mirns? rij vanuit apeldoorn langs zwolle. dus kan altijd iemand oppikken op het station in zwolle
maarten
|
|
|
Hattori Hanzo
|
Yep dat ben ik dus.....
Was lekker dagje vandaag... waar was iedereen? waren met zn drieen op het water.. heerlijk daggie zo!
|
|
|
Loekster
|
morgen eerst nog even de wind voorspellingen checken...maare zo rond 12 uur op mirns was het plan..
|
|
|
|
Idefixe
|
eeuuuhhh : kiteloop / backloop ?
( 'tis wel F*CKING KOUD ggrrrrrrr )
|
|
|
KappuhH
|
Vandaag dagje MIrns gedaan. Wind was niet wat voorspelt was, hele dag beetje om en nabij 16 knopen, soms iets meer, soms iets minder. Af en toe beetje regen maar echt koud viel wel mee. Zaterdag weer een dagje met leuke wind.
|
|
|
Idefixe
|
bericht uit duitsland ( ik word dus ff aangeklaagd / ik maak mij diepe zorgen/ ik had het toch goed bedoeld? Die Nachricht: Guten tag! ich habe heute gehört, das sie mich im internet bei oase beschimpft und öffentlich beschuldigt haben. sie haben auch öffentlich bilder über mich ins netz gesetzt. um es klar auszudrücken: so etws werde ich mir nicht gefallen lassen, ich werde die angelegenheit juristisch klären lassen. ihren namen u. adresse werde ich über das forum ermitteln. die nächste nachricht erhalten sie von meinem rechtsanwalt. bis dahin mit besten grüssenHhmmppfff
|
|
|
Idefixe
|
Dat was dus die gozer met dat bussie naast het infoboard geparkeerd en volgas het natuurgebied inging. HIER het hele ( duitse) verhaal
|
|
|
isomis
|
waar wilt die dude je dan voor aanklagen? Het is namelijk geen één rijk meer in Europa wat een niksmof zeg! dit past precies bij zijn rare gedrag. Gewoon een asociaal. Ik zal mijn herdershond wel even meenemen.
|
|
|
Idefixe
|
zaterdag maar gewoon ff ouderwets knalle maar
|
|
|
isomis
|
had ik jullie al verteld hoe warm een droogpak is
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Gewoon een berichtje terug sturen met de volgende 5 woorden........ ICH HABE ES NICHT GEWUSST Of krijg je dan nog meer gezeik. Wat een idioot zeg die vent. Maak je niet druk........Laat gaan
|
|
|
Vliegenaar
Geen avatar
|
bericht uit duitsland ( ik word dus ff aangeklaagd / ik maak mij diepe zorgen/ ik had het toch goed bedoeld? Die Nachricht: Guten tag! ich habe heute gehört, das sie mich im internet bei oase beschimpft und öffentlich beschuldigt haben. sie haben auch öffentlich bilder über mich ins netz gesetzt. um es klar auszudrücken: so etws werde ich mir nicht gefallen lassen, ich werde die angelegenheit juristisch klären lassen. ihren namen u. adresse werde ich über das forum ermitteln. die nächste nachricht erhalten sie von meinem rechtsanwalt. bis dahin mit besten grüssenHhmmppfff Op welke gronde wil hij dan een rechtszaak starten? Foto is gemaakt vanaf openbaar terein, kenteken is niet leesbaar, zijn naam wordt niet genoemd, en hij is zelf niet eens in beeld. Duitsers met een snor zijn gewoon niet te vertrouwen. Allemaal gelul, gewoon negeren.
|
|
|
Kevin
|
had ik jullie al verteld hoe warm een droogpak is Nee vertel er eens wat over
|
|
|
Loekster
|
Ja ....ben ook benieuwd, vertel is... heb nl net in Zwolle een pakketje (bevattende een drysuit) op gehaald bij GLS .... kon het gisteren niet in ontvangst nemen, stond ik net koukleumen op Mirns.. Gaan er morgen nog mensen... windje ziet er goed uit, temp heb ik niet zo opgelet..
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Met een drysuit is de temperateur niet van belang :-) Vorig jaar gewoon lekker door kunnen kiten tot dat het water met ijs dicht zat en daarna naar de Noorzee gegaan.
Have fun
|
|
|