Kemperman
|
Er ligt nog wel ijs zo te zien.. Ach ja, morgen zit ik toch lekker in Venezuela.
|
|
|
Raymond.V
|
Er ligt nog wel ijs zo te zien.. Ach ja, morgen zit ik toch lekker in Venezuela. Ow dat is lekker!! Veel plezier daar he!
|
|
|
|
Raymond.V
|
Gister ben ik weer wezen kiten in Mirns . Het eerste gedeelte was ijsvrij maar na een meter of 200 lag er nog wel een strook met ijs. Het is dus wel mogelijk om er weer te kiten, tenzij er met een ongunstige windrichting nog veel kruiend ijs aanspoeld. Gister was de wind aardig West (met een heel klein beetje noord erin) Wat wel gunstig was voor het kruiende ijs. Hier en daar drijven nog wel wat ijsschotsen daar moet je nog wel even voor oppassen en de waterstand staat op het moment aardig laag.
|
|
|
Wim uit Assen
|
Morgen is het weer zo'n beetje West Is er morgen 11-13 uur meer volk op Mirns?
|
|
|
Idefixe
|
zou zo maar kunnen dat er morgen inderdaad een beetje woei staat Ik wacht 707 nog even af en dan misschien ff m'n nieuwe lowend sjekke dan.
|
|
|
|
|
Idefixe
|
Ik doe morgen IJmuiden. Iets minder koud.
|
|
|
Idefixe
|
Yep TT
zegt hij tegen Wim uit Assen
|
|
|
Wim uit Assen
|
Daar dacht ik ook eerst aan, voordat ik de pagina vond. Karige info daar, waarom gebruik je niet windguru?
Gaan er wel anderen naar Mirns?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Daar dacht ik ook eerst aan, voordat ik de pagina vond. Karige info daar, waarom gebruik je niet windguru?
Gaan er wel anderen naar Mirns?
Waar ligt dat, mirns ????
|
|
|
Idefixe
|
Op de dag zelf of de vooravond, geeft teletekst 707 in de regel de meest betrouwbare info.
|
|
|
Wim uit Assen
|
Waar ligt dat, mirns ????
Aan de andere kant van het Ijsselmeer. Als je goed afzet in Noord Holland, land je bij Mirns....
|
|
|
Wim uit Assen
|
Mirns is top geen ijs, goede wind, zonnetje erbij. Wat wil je nog meer?
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Ijs weg en de wind de komende week ook als ik de voorspelling zo zie. Wil gvd het water weer eens op.
|
|
|
|
Kitesufferd
|
Als de voorspellingen blijven, ben ik zeker van de partij !!
|
|
|
marving60
Logs: 0 | 5 uur
|
Next weekend!!! Present!
als t niet waait gaan we gewoon de hele dag barbequen ;-)
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik ben van plan woensdag school te skippen. Maar dan moet de wind wel perfect zijn.
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Hoop woensdag op tijd vrij te zijn van school, maar dat weet ik nog niet zeker. Als ik op tijd vrij ben, ben ik ook van de partij
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Morgen niet van de partij, ik ga niet de hele wereld verzetten voor een partij regen en vlagerige wind.
|
|
|
Kitesufferd
|
Ik ook niet. Ben van suiker Hoop morgenochtend nog een sessie op Horst mee te pakken...
|
|
|
naja
|
Ik hoop een beetje op komende vrijdag middag.
|
|
|