Davidoff
Gast
|
Yoyo! vanmiddag, woensdag er is vanaf Hoorn Cs geen openbaar vervoer mogelijk naar schell. ken iemand me daar ophalen... of gaat er niemand... DAvid
|
|
|
Haring High Richardt
|
Denk er rond 12 uur te zijn. Eerst effe een rondje hardlopen.
See joe Ik kom ook omstreeks die tijd Nog meer gasten ????????
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ja ja was weer heerlijk effe tussendoor varen was er om een uur of 2 was een knoopie of 16 heb gevaren met de 10 richard ging weg en de wind werd wat minder ,nou richard jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nog geen 10 minuten later is het me toch gaan waaien een knoopie of 25 . heb m'n 7 meter opgeblazen en nog 1,5 uur lekker gevaren wat een woei zeg . hoe kan dat nou richard nog niet weg of het gaat harder waaien krijg wel de kriebels ervan is gewoon eng . of het ligt aan debeun want waar ik ben is wind is ook eng eigenlijk . rick was ook weer aan het highjumpen herkende hem eerst niet hij was incognito met kap voor de rest heerlijk gevaren met de nemi 7 superkite
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Donderdag vrijdag zaterdag en zondag lekker vrij... Dusz roept u maar waar we naar toe gaan. Morgen S.Hout maar volgens Guru gaat de wind rond een uur of 1 draaien naar W.N.W. dus das dan weer minder. Misschien richting de zee..
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Morgen nog mensen IJmuiden? Ik ben dr rond half 3! met 2 man sterk!
Vrijdag hele dag varen, Wijk of Schellink!!
|
|
|
|
Teigetje
|
Zit te denken aan Ijmuiden ????? Mot wel op tijd terug i.v.m. nachtdienst Hoelaat wil je weg ????? 9 uur 10 uur 11 uur roept u maar ik ben de hele dag beschikbaar Ik ga nu snurken, ik hoor het wel morgen bel maar effe.
|
|
|
vriesmjde
|
He hallo, Gaan er vrijdag nog mensen naar schellink of wijk? Vast wel maar gaat er ook nog iemand in de ochtend, moet voor 1en al weer weg dus zit zowieso te twijfelen.
Groetjes Michiel
|
|
|
|
snip
|
ik ga naar wijk morgen maar ben er pas vanaf 2 uur, nog meer mensen wijk morgen?
|
|
|
@LaurenS
|
Tjezuss richard wat ben je fanatiek .Ik dacht dat ik erg was .... Ben je zondag nog op schell?
|
|
|
Teigetje
|
He Laxus, Richard heeft nu 4 nachtdiensten Ik ga morgen (vrijdag) naar S.Hout en probeer er rond een uurtje of 10 / 11 te zijn. Vandaag weer een lekker daggie op zee gehad..
|
|
|
PeterKite
|
zaterdag bergen aan zee. A-boards testdag en mucho viento!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
vrouw gaat effe wat doen tot een uur of 1 dus.................................... ....................................... zaterdag effe lekker vroeg op en rossen op schellinkhout samen met novaatje jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
vrouw gaat effe wat doen tot een uur of 1 dus.................................... ....................................... zaterdag effe lekker vroeg op en rossen op schellinkhout samen met novaatje jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Ja Hans ,Het weekend ziet er weer goed uit ,ik ben er zaterdag en zondag ook weer...
|
|
|
TBK
|
Ik ga morgen (vrijdag) naar S.Hout en probeer er rond een uurtje of 10 / 11 te zijn. [Theo ben je al wakker, ik ga zo naar SH de wind is al top !]
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Ben vandaag vrij + zaterdag en zondag! Vandaag lekker hoog springen op S'hout! Nog meer man aanwezig? Ben dr rond twaalven!
Gister ook lekker gevaren op Wijk, steeds harder aannemende wind.
|
|
|
Teigetje
|
Ik gooi me spullen in da bussie en nog effe een bakkie koffie en dan komt ik ook naar S.Hout
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Ik gooi me spullen in da bussie en nog effe een bakkie koffie en dan komt ik ook naar S.Hout ik wou het net zeggen!!
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Word weer oppassen met al die flysurfers..
|
|
|
godfather
|
Hoe laat zijn er mensen morgen (zaterdag) @ Schellinkhout ? Wil effe lekker vroeg gaan kiten en het is wel zo handig/gezellig als er ook andere kiters zijn !!! Ap
|
|
|
@LaurenS
|
Hoe laat zijn er mensen morgen (zaterdag) @ Schellinkhout ? Wil effe lekker vroeg gaan kiten en het is wel zo handig/gezellig als er ook andere kiters zijn !!! Ap
Zal geen probleem zijn.Met deze wind zijn er altijd wel mensen.Gewoon gaan
|
|
|
godfather
|
Oke, ik ben al weer enkele weken niet meer geweest en moet duidelijk weer even inkomen eindelijk morgen weer ff lekker knallen, Schellinkhout it is
|
|
|