Langbeest
|
Hoe laat gaat het daar los Tim?
|
|
|
audi
|
Morgen vroeg nog mensen naar schel of is hij dan al teveel west
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Het was super op swoodie, net nadat ride weg was kwam ook nog de zon , en aan het einde rond 16:00 werd de wind ook nog constanter. hele middag gefilmd, nu nog effe editten . wie heeft de langste hangtime, en wie ging het hoogst, denk dat het to close close to call wordt tussen zwafra en tim@c4
|
|
|
|
@LaurenS
|
Was lekkah,zonnig en vlagerig @ skell,morgen WNW ,in dat geval naar het zeetje Ik skip um Tim,mot tukkuh na de ND.
|
|
|
pollepel
|
Op Bergen aan Zee was het ook een topsessie. 25-30+ knp met zon! Geen druppel regen te bekennen. Heerlijk van 13:00 tot 17:00 wezen beulen met de 9.
|
|
|
cagiva
Logs: 0 | 80 uur
|
Wil morgenmiddag naar schel, zou er naast de wedstrijdnog genoeg ruimte zijn? Of pas na finale?
|
|
|
Koeleman
|
Zal vast wel wat ruimte zijn, maar ik ga voor de zekerheid mooi naar zee. garantie tot veel ruimte
|
|
|
PeeWee
|
Zoooo Goeiemorgen, Op naar Zandvoort aan Zee. Beulen door de zee en over het Circuit Triathlonetje met dit weer is ook Lekkerrrrr See joes
|
|
|
@LaurenS
|
Zoooo Goeiemorgen, Op naar Zandvoort aan Zee. Beulen door de zee en over het Circuit Triathlonetje met dit weer is ook Lekkerrrrr See joes Jij allround sportman jij gopeeweego Ik ga tukkuh en kijken wat het gaat worden vanmiddag ,schell,ijmuiden of wijkiki ,maar dan wel met de kite ltrs,P
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Suc6 dan maar PeeWee Het was super op swoodie, net nadat ride weg was kwam ook nog de zon , en aan het einde rond 16:00 werd de wind ook nog constanter. hele middag gefilmd, nu nog effe editten . wie heeft de langste hangtime, en wie ging het hoogst, denk dat het to close close to call wordt tussen zwafra en tim@c4 Heb je die hoge van Tim achterin er ook op staan manrot??? Heb Tim nog nooit zo hoog gezien nl, ben benieuwd... Had nog wat foto's gemaakt van Tim@C4, @Laurens, Pablo en Franco met z'n nieuwe rebels heb ze verstuurd mannen Ik ga wel ff kijken vandaag, kapot van gisteren...
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
De windrichting is volgens mij West....en dat is goed te doen op Schell .zeker als het een beetje goed waait ..ben er om een uurtje of 12.00.. see you WIND: ZUIDWEST TOT WEST 12-18 KN, LANGS DE KUST EN BOVEN HET IJSSELMEER 18-27 KN, BOVEN DE WADDENEILANDEN ENKELE KN MEER. BIJ BUIEN UITSCHIETERS 25-30 KN, IN DE KUSTGEBIEDEN VLAGEN TOT 35 KN, BOVEN DE WADDEN TOT 40 KN. veel plezier op zee...
|
|
|
joosie
|
Zo Indian Summer was weer genieten, en wat een weertje hele middag en avond droog. Zo met KATER nog in mn kop naar schellinkhout kijken bij de wedstrijden van Oneil met zo'n lekker westen-windje moet wel top worden 16-00 finale race
|
|
|
@LaurenS
|
Soow ook ff naar schell,heb geen zin in bakken zand en golven na mijn nachtdienst. Chilluh vlagerige sessie op schell met 25 plus knopies dan maar
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was lekker op Schellie ...Wind was lekker kon met de 7 mtr goed hoog gaan ..soms vlagen van rond de 30 knp.. Van de wedstrijd niet veel mee gekregen heb ze wel een paar keer zien starten (en finishen) maar de boeien lagen een aardig stukje op het Markermeer .. Het was gezellig druk en er waren weinig lessers.. ( toch nog een paar groepjes ) Morgen een rustdag en vanaf dinsdag kunnen we weer ...
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Doen jullie goed mannen. Dinsdag ben ik er ook weer na het werk. Nou al zin in.
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Heb je die hoge van Tim achterin er ook op staan manrot??? Heb Tim nog nooit zo hoog gezien nl, ben benieuwd...
Helaas niet, batterij was blijkbaar op wel zo' n anderhalf uur film doorgespit, maar niet die bewuste high jump @timc4 hij was wel errrrrrggggg hoog
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zo zo dat was weer een lekker middaggie bij de bunker zeg. Vrouwtje mee voor de gezelligheid (foto's) en de hond maar rennen aan de kant, die is ook gesloopt Zal es kieken of ik woensdag wat uurtje vrij kan krijgen dan komt ik met me zoon.
|
|
|
PeeWee
|
Was goed te doen op Schell,niet te druk in ieder geval.Later werd ie wel wat meer aan/uit maar voor een weekendje schellie lekker gevaren. Nog even met PeeWee naar de pro's staan kijken die aan het showen waren dicht bij het dijkie.Die Jerry v/d K is echt een winner.Mooi hoog loopen, handle passes dubbele flikflaks,en het ziet er zo simpel uit als hij het doet,echt genoten Klopt, Het ziet er zo makkelijk uit. In de auto terug naar huis zat ik mezelf al weer strikte training/ oefeningsessies op te leggen om toch ook maar enigszins die ' loose' stijl te kunnen laten zien. Maar het zal wel weer ouderwets harken worden . Woensdag dan maar volop gaan voor progressie. See joes
|
|
|
SOAD22
Geen avatar
|
Weet iemand wie de fotograaf was bij ALOHA in Wijk aan Zee op zaterdag 18 juni en of die foto's heeft die die post... tijdstip was zo rond 18:00 tot 21:00...
|
|
|
|