FlyingHigh
|
Waar gaan jullie heen tbk, frank, zwaffie? PM anders de spot ff Swaffel!!
|
|
|
@LaurenS
|
@PeeWee, Google even op Atan surf en er gaat een wereld voor je open. Morgen ook maar ff bij het doikie kiekuh bij woei
|
|
|
|
TBK
|
Waar gaan jullie heen tbk, frank, zwaffie? PM anders de spot ff Swaffel!! Die Spot geven ze niet prijs Herman, ze vormen nl een afscheidingsbeweging van de kitekings ! Eerst maar is zien wat de wind doet morgen, misschien Mirns Taco, is toch nog ruim een uur rijden vanf Hoorn. of Edam of Hondhemel of die onbekende K@Tspot........
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
et frank
1 uur rijden. ik zit gvd 1,5 uur in de auto en dat 2 a 3 keer in de week als er woei is.
Doen we een El Gouna reunie van 2010
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Top secret Frank is het... Wel leuk Pieno te ontmoeten morgen, zal niet moeilijk zijn die eruit te halen met ze blauwe veren en rode PUNTsnavel Rustig naar 12 sturen he Pieno ! (geintje hoor...)
|
|
|
FlyingHigh
|
Mirns...das 1,5 uur rijden. Pffffff
|
|
|
TBK
|
Top secret Frank is het... Wel leuk Pieno te ontmoeten morgen, zal niet moeilijk zijn die eruit te halen met ze blauwe veren en rode PUNTsnavel Rustig naar 12 sturen he Pieno ! (geintje hoor...) Hoe laat gaan jullie die kant op Sander /
|
|
|
|
J0zoNe
Geen avatar
|
Ik ga morgen ook naar Mirns, je kan meerijden als je wilt Frank, ik rij rond 10 uur weg.
|
|
|
audi
|
1,5 uur rijden voor 14 15 knopen wind ga ik niet doen dus maar even kijken in noord Holland
|
|
|
TBK
|
Oké, als ik die kant op ga, dan zo vroeg mogelijk en ga ik rond een uur of 8 die kant op ! Ik zie het morgen wel !
|
|
|
Langbeest
|
Jaa ik kom ook naar mirns, zal lekker koud worden zo vanuit brazilie in het koude IJsselmeer duiken.
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
HEEY Stelletje Noordhollandse mieghommels. Doe eens gek met zijn allen en kom een dagje naar Mirns. Na afloop effe met zijn allen een heerlijke bak snert naar binnen gooien in het strandpaviljoen van Wiebe. owja en project 77 is morgen ook aanwezig. Wat het is weet ik niet maar het is er. http://www.77project.com/
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Wat hoor ik nou Gaat het morgen waaien De azijnzeiker wacht het nog effe af hoor, mij te veel wind
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Morgen ga ik niet. Morgenavond halloweenfeest dus moet nog effies shoppen voor een gaaf kostuum. Zondag misschien effies naar Edam. Even kijken wat de wind doet. Maandag spulletjes mee naar de klus en dan na het werk weer varen. Dinsdag ook maar weer na het werk. Of vrij nemen en dan de hele dag. Jiiiiihhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
|
|
|
FlyingHigh
|
Trek gewoon je kitepakkie aan en je bent scarrrryyyy genoeg hoor john!! Je hebt het in je Kijk morgen wel wat ik ga doen. Niet naar Mirns iig. Edam is ook niet ideaal, heb je meteen ganzen en schapenstront op je kite zitten Ik ga er nu maar eens een naggie over slapen. Ben nu 29 uur wakker en het lampie begint een beetje uit te gaan. Raar!! Bis morgeennnnnnn
|
|
|
|
|
Ride
|
Mirns is wel een gave spot hoor. Ik ga zondag wel voor de schapenstront.
|
|
|
martijnc
|
dan ben ik er zondag ook @ mirns
|
|
|
|
Ride
|
dan ben ik er zondag ook @ mirns
Ze gaan vandaag allemaal naar Mirns Martijn. Zondag tussen de schapenstront is Edam. Zal trouwens wel erg spectaculair worden op Scheveningen tijdens het NK. Wat een wind zeg.
|
|
|
|