S@nd3r
|
Morgen ook maar weer ffies naar Schell, na het zwemavontuur en een gebroken leash op ijmuiden vorige week zondag,
|
|
|
FlyingHigh
|
Nou zo te horen wordt het weer gezellie op Schell!! Morgen ff met de gopro spelen( jaja met touwtje en langere schroeven). Finmount zit er al op. Gaan we ff proberen dezelfde beelden te maken als vorige keer, alleen gaan we ze dit keer wel bekijken. Tot morgen gastennnnn
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Bis morgen. Pit ze. u2 mattie
|
|
|
Langbeest
|
Morgen (straks) eerst even tennissen . Kijkgeld even hoe ik me voel en hoe laat ik klaar ben. Anders schellinkhout Heb trouwens wel teveel op tering.......
|
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Er is nog nie veul wind volgus mij. Das mooi, dan kan ik mijn schutting even repareren van de afgelopen storm. Carpoole wordt niks Teigert, want ik heb vanmiddag weer een verjaardagsfeessie. Gister ok nog een feesie gehad tot een uurtje of 3 bij iemand die 50 was geworden, dus mot nodig weer het water op Of waait het nu al op schellie, ??? iemand een up daatje ????
|
|
|
martijnc
|
zit klaar om weg te gaan maar wacht even op een update
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik ga alvast die kant op en hoop dat het gaat waaien. De voorspelling is goed dus god zegen de greep, zulluh we maar zegguh As het niks wordt ken ik vanmiddag nog voetbal kijken bij me zoon die mot ok naar Hoorn toe..
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik sta ook weer klaar om naar Schell te gaan heb zin om nog even een paar uurtjes het water op te gaan ........maar het waait hier echt nog niet .. hopelijk komt de wind nog ... En het is natuurlijk altijd wel gezellig om een daar eenbeetje te ouwehoeren ...ik kom er zo aan See You
|
|
|
|
Teigetje
|
Wind is nog niet veel ze varen nu met 12 en een paar foilkites. john herman en klaas zitten aan de kant. het is nog geen spektakel.
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Ff een lekker daggie op Schell gehad. Wel rete kouwe klauwen gehad...damn . 's morgens een net aan windje gehad voor de 10m, maar in de middag trok ie lekker aan en hebben we lekker een beetje kunnen springen en klooien . Was gezellig met De mannen.
|
|
|
Teigetje
|
Zo toch nog een paar uurtjes kunnen kiten, met de 12 ging ie lekker, Zwaffie jij ging ook nog goed met die 9 van je. Goeie lowend die Ozone Edge
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer lekker .. .had alleen mijn 9 mtr meegenomen en in het begin was het wat minder maar later trok de wind wat aan en heb zo,n 3 uurtjes lekker kunnen varen ..en het niet echt koud gehad ondanks dat het maar 5 graden was ...een droogpakkie is echt top.. maar om de woorden van Richard nog even aan te halen... KOU IS EEN EMOTIE DIE MOT JE VERDRINGEN ..
|
|
|
mocem
|
Vandaag niet gekait. Wel een nieuwe gekocht! 9m C4 2011 van een oud vrouwtje geweest.
|
|
|
franco
|
kouwe klauwe, daar hebben ze handschoenen voor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik had weer geen tijd werken en nog eens werken, hopelijk kan ik volgende week in het weekend!!!!
en als er nog gabbers zijn die beter vuurwerk dan in de winkel hebben doe ff een persoonlijk berichtje dan ik heb namelijk intresse.
|
|
|
Haring High Richardt
|
maar om de woorden van Richard nog even aan te halen... KOU IS EEN EMOTIE DIE MOT JE VERDRINGEN Bijna goed!!! Kou is een Emotie en die kan je uitschakelen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar goed mij klauwe werden ook behoorlijk blau en daarom stond ik af en toe aan de kant voor de doorstroming. Eigenlijk mag je in de winter niet varen met een 13 maar alles beter dan op de bank te zitten Was wel weer fff lekkel Klaas, hier het adres van Daphne om je kite te repareren http://www.zuidwest7.nl/mainkitereparatie.htmlEmail: Daphne@zuidwest7.nlTelefoon: 06 - 294 14 437 of 06 - 202 47 149 zuidwest7 zuiderdijk 60A 1697 KL Schellinkhout
|
|
|
Tim_GTS5
|
Doe je goed Marco , welke kleur herken ik je voortaan ? Heb je ook eindelijk DE maat en heerlijk met 20m lijnen te houden tot 35kn
|
|
|