zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Inmiddels zie ik toch wat aktie op de webcam en de wind trek hier ook aan ..ga zo richting Schell. De wind zou van ZW draaien naar West en dan is Schell. nog goed te doen..
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Nou dan kies ik toch voor de zee hoor mannen. De 10 minutenwaarnemingen zeggen genoeg. Denk dat het wel goed komt. Gaan jullie lekker tussen de lessers kituh
|
|
|
Fe®®y
|
Nou dan kies ik toch voor de zee hoor mannen. De 10 minutenwaarnemingen zeggen genoeg. Denk dat het wel goed komt. Gaan jullie lekker tussen de lessers kituh verstand komt met de jaren zeggen ze het ziet er goed uit maar moet helaas ff overslaan
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Inmiddels zie ik toch wat aktie op de webcam en de wind trek hier ook aan ..ga zo richting Schell. De wind zou van ZW draaien naar West en dan is Schell. nog goed te doen..
Welke webcam bekijk je ?
|
|
|
|
So_Surreal
|
O excuses, ik dacht dat je een webcam van Schellinkhout had, die kan ik helaas niet vinden.
|
|
|
IlaanV
Geen avatar
|
Top sessie gehad van 9:30-11:00. Met ze drietjes op het water bij wijk bunker!
|
|
|
Jellevw
Logs: 0 | 249 uur
|
Top sessie gehad van 9:30-11:00. Met ze drietjes op het water bij wijk bunker!
Ja hij was lekker. Top dat je er was!
|
|
|
|
zwafra
|
Was ook weer lekker op Schell. En inderdaad vandaag weer veeel lesser maar je kan ze nog steeds ontwijken en wat verder het water op gaan of in het kommetje gaan varen... Maar Wijk is volgens mij met West ook niet ideaal want dan staat de wind onshore en als er een paar met hun kite op 12 uur staan kom je ook moeilijk de zee op.. En zo is er overal wel wat..
|
|
|
Giertje
|
Wow! Weer een topmiddag op Schell. Het kon niet op volop wind, aardige kiters en een mooi grasveldje om je kite op te laten.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Maar Wijk is volgens mij met West ook niet ideaal want dan staat de wind onshore en als er een paar met hun kite op 12 uur staan kom je ook moeilijk de zee op.. En zo is dat Gekkehuis op wijk allemaal lessers en beginners die je moest ontwijken klappen links en rechts hun kite neer van je op het water. Getver niks an volgende keer ga ik weer naar Schellie, lekker rustig daaroow
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Hè Theo, je moet schellinkhout niet te populair maken , het was vandaag super op swoody, heerlijke wind en niet te druk omdat bijna iedereen op wijk zit
|
|
|
the littleman
|
Was een topper vandaag!!! Lekker vliegen met de 8 morgen weer
|
|
|
So_Surreal
|
Vandaag mijn eerste 3 uur les gehad Welke progressie in een beetje normaal na 3 uur les ?
|
|
|
pewpew
|
dat je kan bodydraggen up en downwind, eventueel eerste begin met het board maken
|
|
|
zwafra
|
Vandaag mijn eerste 3 uur les gehad Welke progressie in een beetje normaal na 3 uur les ? Dat hangt er vanaf of je al enige ervaring met wind of watersporten heb (vliegeren,windsurfen,wakeboarden?)... Zoniet dan kan je na een uurtje of 3 ...je kite onder controle houden ,bodydraggen,en misschien met een boardtje enkele meters maken.... Succes .. Sorry zag dat er al iemand gereageerd heeft...
|
|
|
So_Surreal
|
Ok daar ben ik nu had nog geen ervaring met vliegeren, alleen vroeger geskate board. Maar heb de kite nu onder controle en kan up en downwind body dragen. De volgende 3 uur beginnen met waterstarten hoop ik. Vind het echt een hele toffe sport so far !
|
|
|
|
pewpew
|
hoe wordt het morgen op schellinkhout? volgens knmi windkracht 3/4 maar volgens windguru 15 knopen :S
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Was een mooie dag op Makkum met stoten naar bijna 30 kn ! Jannis 1e plaats met het race-event die morgen nog doorgaat voor de finale.
Morgen weer naa wijk pierrr
|
|
|
So_Surreal
|
Haha we gingen juist helemaal aan de buitenkant staan om andere niet in de weg te staan Ben 1.90m en 94kg en ging vandaag met een 7M Core kite, best kleine vlieger toch ?
|
|
|