|
Fe®®y
|
past er mooi tussen
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Idd...past zo tussen de andere burger brezels Mooi straffe rondingen en goudgekleurd prima 8i Je bakt ze bruin
|
|
|
|
|
audi
|
Wie gaat er morgen naar schel ik wil er om half 11 zijn omdat 's middags nog moet werken.
|
|
|
@LaurenS
|
Dan heb ik een trieste mededeling voor je audi,je kan meteen door naar je werk .Het waait nog niet in genoeg de ochtend,althans volgens de voorspellingen......alhoewel 18 knopjes gegeven in de ochtend
|
|
|
audi
|
Moet om 4 uur thuis zijn dus kan ik varen van half 1 tot 3 uur veel lager hou ik het toch niet uit.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Morgen of zaterdag maar weer eens lekker varen. Zaterdag ziet er vooralsnog wel stukken beter uit dan morgen. Kijk het nog wel even aan.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Morgen rustig wakker worden en dan hop hop hop naar de spot........Schellinkhout it wil bee
|
|
|
@LaurenS
|
Rond enen is een mooie tijd,hoop dat het niet teveel pist,anders weet ik het nog niet
|
|
|
franco
|
Ook ik wacht maar op zaterdag, morgen eerst nog wat vuurwerk halen voor mijn knul!!! Dus zaterdag word de dag
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zo slaapkamertje effe mooi behangen tja je mot toch wat als er geen wind staat ach moeders ook weer blij hey boy's word het wat morgenmiddag of gaan we los zaterdag
|
|
|
audi
|
Ik zeg morgen, dan zien we zaterdag wel weer
|
|
|
Langbeest
|
Ik zet in op zaterdag
|
|
|
the littleman
|
Morgen 12.00 uur naar schellie hoop dat die 30 knopen blijven staan
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ik ga ook voor de zaterdag en zondag
|
|
|
|
|
|
TBK
|
Motte jullie niet is werke ? Het is alliendig maar Koite Koite en Koite ! Kenne jullie niks aars ? . Have fun mannen, hopelijk kan ik dit weekend ook me pak nog ff nat maken.
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Vanmiddag denk ik maar eens naar Wijk toe... Als ik me spullen nog kan vinden hahahaha
|
|
|
Tim_GTS5
|
Zou ik niet doen met wind uit Zuid Mark...
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Huh? Zou zuidwest worden vernam ik net.... Zo zie je maar, zelfs de weerlees skills zijn wat vastgeroest hahaha Time for some lubrication
|
|
|