FlyingHigh
|
De enige die hier keihard werkt ..is Moi!! Doe ik toch iets niet goed.
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ik kan iedereen een WW aanraden... NOT. Beste wensen KiteKings. Maak er een mooi jaar van, gr Mark
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Beste kitewensen voor 2013! ... dat t WEER mag worden als in 2011
|
|
|
robbertvandermeer
|
Ga morgen ook even op Wijk kijken, zie dat er meer gaan, hoe laat gaat iedereen?
|
|
|
|
Langbeest
|
Moet wel effe meer gaan waaien
|
|
|
|
@LaurenS
|
Vind ik ook best, uurtje of 10 bij voldoende wind???
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
kijk ook wel effe of ie waait hoor wel waar we heen gaan ben al vroeg wakker dus roept u maar
|
|
|
wokmonster
|
Ga misschien morgen ook nog wel ff kiten, alleen wanneer ik opvang heb voor de kleine. Laat ff weten waar jullie gaan Wijk of Ijmuiden.
|
|
|
Langbeest
|
Als ik ga dan Wijk pier
|
|
|
robbertvandermeer
|
Ga even tussen mijn werk afspraken door, 12 uur Wijk/Ijmuiden..
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Oh en bij IJmuiden kan dat niet gebeuren?? Ries, als je daar over nadenkt kan werkelijk nergens meer varen, natuurlijk blijft het niks. Deze spullen zijn vanaf het strand gestolen. Mijn spullen zijn ook al eens een keer uit de auto gestolen bij de bunker maar ik laat me niet tegenhouden door een stel debielen. We zien morgen wel weer.
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Oh en bij IJmuiden kan dat niet gebeuren?? Ries, als je daar over nadenkt kan werkelijk nergens meer varen, natuurlijk blijft het niks. Deze spullen zijn vanaf het strand gestolen. Mijn spullen zijn ook al eens een keer uit de auto gestolen bij de bunker maar ik laat me niet tegenhouden door een stel debielen. We zien morgen wel weer.
Riekt naar het oprichten van burger/kiterwacht en optreden mbv onschuldige GoPro's en handelen naar vrij inzicht en beschikbare middelen Wie is de 1e berserker? Mogge als tryout in Ehtje Meude toepassen? Of gaat onze vrind Gerard B. dan piepen...
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
of.... netjes beginnen met een lok-directional met een GPS chip erin op t strand...
|
|
|
Tim_GTS5
|
Dat piswindje doe ik het niet voor 14/22 of ben ik nou weer te verwend ?
|
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Hopelijk dit weekend nog wat wind, ziet er nu niet zo goed uit maar wel goede temperaturen en zonnetje.
|
|
|